DNA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ok, men min erfaring fra når jeg "lekebokset" med en tungvekter var at jeg kunne danse rundt han omtrent. Store muskler, liten hjerne og dårlig balanse og koordinative egenskaper. Bra sammenheng:P Har sett litt nærmere på dette med Kreatin og det er ikke bevist at det er skadelig heller ikke at det faktisk virker! Så du forbinner mye muskler med liten hjerne? Sier vel mer om deg... Og det er faktisk bevist flere ganger at kreatin virker, og det er bevist at det ikke er skadelig... Så kutt ut og kom med påstander om ting du ikke har peiling på. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ok, men min erfaring fra når jeg "lekebokset" med en tungvekter var at jeg kunne danse rundt han omtrent. Store muskler, liten hjerne og dårlig balanse og koordinative egenskaper. Bra sammenheng:P Har sett litt nærmere på dette med Kreatin og det er ikke bevist at det er skadelig heller ikke at det faktisk virker! Så du forbinner mye muskler med liten hjerne? Sier vel mer om deg... Og det er faktisk bevist flere ganger at kreatin virker, og det er bevist at det ikke er skadelig... Så kutt ut og kom med påstander om ting du ikke har peiling på. Det er ikke bevist at det ikke er skadelig. Hørt om langtidseffekter, hvordan reagerer kroppen når den har blitt "tuklet" med i mange mange år? www.ntnu.no/gemini/1997-01/30.html+Virker+kreatin&hl=no&ct=clnk&cd=8&gl=no Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ok, men min erfaring fra når jeg "lekebokset" med en tungvekter var at jeg kunne danse rundt han omtrent. Store muskler, liten hjerne og dårlig balanse og koordinative egenskaper. Bra sammenheng:P Har sett litt nærmere på dette med Kreatin og det er ikke bevist at det er skadelig heller ikke at det faktisk virker! Så du forbinner mye muskler med liten hjerne? Sier vel mer om deg... Og det er faktisk bevist flere ganger at kreatin virker, og det er bevist at det ikke er skadelig... Så kutt ut og kom med påstander om ting du ikke har peiling på. Det er ikke bevist at det ikke er skadelig. Hørt om langtidseffekter, hvordan reagerer kroppen når den har blitt "tuklet" med i mange mange år? www.ntnu.no/gemini/1997-01/30.html+Virker+kreatin&hl=no&ct=clnk&cd=8&gl=no Gidd OT da, dette kan bli en morsom tråd og lese i! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Enig, ta det heller opp i Kampsport tråden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva har kreatinbruk i kampsporttråden å gjøre? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva har kreatinbruk i kampsporttråden å gjøre? Samme det vell, men det trengs vell ikke å tas opp her. Jeg orker ikke å lese side opp og siden ned om kreatin, når jeg kan får høre om folk som har banket andre eller fått juling.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ok, men min erfaring fra når jeg "lekebokset" med en tungvekter var at jeg kunne danse rundt han omtrent. Store muskler, liten hjerne og dårlig balanse og koordinative egenskaper. Bra sammenheng:P Har sett litt nærmere på dette med Kreatin og det er ikke bevist at det er skadelig heller ikke at det faktisk virker! Så du forbinner mye muskler med liten hjerne? Sier vel mer om deg... Og det er faktisk bevist flere ganger at kreatin virker, og det er bevist at det ikke er skadelig... Så kutt ut og kom med påstander om ting du ikke har peiling på. Det er ikke bevist at det ikke er skadelig. Hørt om langtidseffekter, hvordan reagerer kroppen når den har blitt "tuklet" med i mange mange år? www.ntnu.no/gemini/1997-01/30.html+Virker+kreatin&hl=no&ct=clnk&cd=8&gl=no Ser ikke noe på den siden jeg.... Og stoler heller ikke på NTNU, må vel noen som har mer peiling på dette emne før jeg gir etter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tror ikke du finner så mange her inne som har mer peiling enn NTNU-forskere, gitt. Men nå skal det sies at alt jeg har funnet fra den kanten om emnet er over ti år gammelt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Var noen som trodde at man kunne ødelegge nyrene av kreatin for ikke så lenge siden derfor måtte man ta det i såkalte "cycles" over perioder og så ha pause for å begynne igjen. Men dette har man funnet ut er bare tull. Vet ikke hva artikkelen gikk ut på, men var sikkert noe alla dette. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 var dette en tråd om kreatin? NEI er dette en tråd om slåsskamper ute på byen og generellt? JA! så hold dere til tråden å drit i å snakke om alt annet tull om jukse muskler osv osv... det er bare 1 ting å si om Kreatin å annet juksemidler.. det er TEIT for de som vil se *store* ut. Takk Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Alltid bra å komme med moralpreken når tråden har dødd ut! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ka du trur, ska vi sloss ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ka du trur, ska vi sloss ? *dask* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 yeah, come on, bring it! Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 var dette en tråd om kreatin? NEIer dette en tråd om slåsskamper ute på byen og generellt? JA! så hold dere til tråden å drit i å snakke om alt annet tull om jukse muskler osv osv... det er bare 1 ting å si om Kreatin å annet juksemidler.. det er TEIT for de som vil se *store* ut. Takk word Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bare går litt tilbake til Topic jeg! Jeg er ikke typen som snur og løper når noen ypper, men det skal MYE til for at jeg slår. Feigt? Ja, kanskje. Men jeg har mest krefter i hodet, ikke i armene så da er det like greit å ikke slå! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det sto visst på vg også ja, andre gang skolen min er i vg pga bråk.. Edit: Innlegget mitt ble fjernet(med god grunn egentlig) men saken var at det som står i linken skjedde på skolen min. Endret 26. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 To stk. innlegg fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Tråden er litt dødd ut, men.. Jeg har aldri slåss ordentlig bortsett fra med en pak*is i 4. Men det gikk ikke så bra fordi han hentet alle fetterene og brødrene sine, u know what i mean.. Men så, i 10. kom det en mørkhudet (turte ikke å si det andre, har allerede sagt pak*is) og begynte og yppe med kompisen min. Jeg rykket jo selvfølgelig inn, og det var da alle fetterene hans dukket opp fra ingensteds. Flere blandet seg inn, og det ble en skikkelig potet - sjoko fight! (beklager at det jeg har skriver bli litt rart, og jeg er ikke rasist, potet betyr hvit og sjoko betyr mørk, btw ) Potetene var sterkest, men sjokoene var i overtall, ja faktisk, flere fra andre land, enn nordmenn. Jeg tenkte at dette umulig kunne gå bra, så jeg stakk. Dagen etter sto Mahmod, eller noe og ventet med balltre. Han slo mot meg, men jeg tok faktisk tak i balltre, mitt i et slag og pælma det! Som sagt har jeg nesten aldri sloss, men etter hvert kom jeg inn i det og startet en kamp med meg selv om å samle mot til å slå til tullingen. Til slutt so jeg, han gikk rett ned, og jeg holdt på å pisse på meg fordi jeg trodde han var dau, men han reiste seg opp igjen ettter hvert og sa noe om mora di, også stakk han. Utrolig hva noen sit-ups og push-ups hvere kveld kan gjøre.. EDIT: smileys.. Endret 26. februar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har vel omtrent aldri havnet i slosskamp, tror jeg fikk meg en liten lusing i barneskolen.. Resten var mobbing en en drapstrussel (Ja, en gærning med sag og et balltre lignende pinne med spikre i) Ellers er jeg ikke så stor i kjeften, og rygger heller unna en slosskamp enn å bli med i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå