Loeve Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jada, både gitt og fått juling. Hvor tøft det er er en annen sak. Jeg vokste det i alle fall av meg Endret 15. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Både fått og adiministrert juling, men, holder meg aller helst unna. Er mer av en "Stor i ord, liten på jord" kar Endret 15. januar 2008 av sparuten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vært i et par slåsstkamper ja, brukte psykisk makt på han, han slo etter meg å knuste hånda i veggen, da læreren dro meg ned til rektorens kontor sa jeg bare at det var han som begynte, hånda hans så ut som en forbanna blekksprut i ettertid. Andre kampen sparket han meg i skrittet den feigingen, så jeg dro den over nesa hans, han gikk fort ned for telling da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 aldri vært i slåsskamp, og kommer ikke til å være det på noen år heller... men jeg slår ikke først, og har aldri prøvd å komme i bråk, selv om det har vært andre som har prøvd å komme i bråk med meg Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bare blitt knocka ned jeg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ha aldri vært i slosskamp før. Har blitt slått ned en gang da, holdt på å besvime, men det var i en boksekamp med en plugg av en kamerat Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 eg har vertfall vore i mange verbale slåsskampar Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Aldri vært i slosskamp, men hadde vært litt gøy for å se hvordan jeg klarte meg. Lenke til kommentar
Nagi Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank. Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger. Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien Ja, det hørtes dumt ut. Og vil ikke si det er den mest kommerse idretten i historien, vil tro du ikke er helt klar over effekten av taekwondo. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank. Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger. Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien Ja, det hørtes dumt ut. Og vil ikke si det er den mest kommerse idretten i historien, vil tro du ikke er helt klar over effekten av taekwondo. Krav Maga gutten min, Krav Maga. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg er aldri ute etter å slåss. Men hvis jeg merket stemningen begynner å bli tens, og språkbruken til den jeg har en krangel med hypper seg. Slår jeg først. Du merker når noen vil slå til deg, hvorfor bare ikke gjør det først? Endret 15. januar 2008 av Loso Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg er aldri ute etter å slåss. Men hvis jeg merket stemningen begynner å bli tens, og språkbruken til den jeg har en krangel med hypper seg. Slår jeg først. Du merket når noen vil slå til deg, hvorfor bare ikke gjør det først? Helt enig. Har selv engang fått en skall fra siden, uten at jeg engang merket ham, men sto fortsatt på fotene. Like etterpå kom en kompis å la drittsekken i bakken, over and out. Endret 15. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syns det er tragisk å lese 'jeg slår først'.. Idiotfakter... Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) "Det beste forsvar er å angripe". Det beste forsvaret er å løpe Aldri vært i slosskamp, men hadde vært litt gøy for å se hvordan jeg klarte meg. Oj... Endret 15. januar 2008 av Mads15 Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nærmeste eg har vært slåsskamp var da ei jente slo meg med flat hånd in the face fordi eg sa hennes plass var ved komfyren. Eg e en fredlig fyr, er så liten at ingen gidder å bråke med meg, ikke verdt det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du merker når noen vil slå til deg, hvorfor bare ikke gjør det først? Tror ikke det hadde tatt seg så godt ut i en rettsak. "jammen Hr. Dommer, jeg kunne føle på meg at han hadde tenkt til å slå meg!" Om du i så fall gjør det, kan det være lurt å gå vekk. tsk! Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er av den typen som kan få en hel bygd etter seg. Litt stor i kjeften, og verre med et visst inntak av alkohol. Var en gang, dritings, da jeg klarte å få 30-40 stykker etter meg. De var faire nok til å velge ut en i mobben som skulle få ta meg. Gikk ikke så bra.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank. Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger. Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien Ja, det hørtes dumt ut. Og vil ikke si det er den mest kommerse idretten i historien, vil tro du ikke er helt klar over effekten av taekwondo. Krav Maga gutten min, Krav Maga. Selv om Krav Maga er et meget effektiv selvforsvar, så betyr jo ikke det at Taekwondo kan være bra? Men fortsett heller diskusjonen om hvilken kampsport som er best i Kampsport tråden.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank. Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger. Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien Ja, det hørtes dumt ut. Og vil ikke si det er den mest kommerse idretten i historien, vil tro du ikke er helt klar over effekten av taekwondo. Krav Maga gutten min, Krav Maga. Sivil Krav Maga er heller ikke mye å skryte av, skal jeg tro de som har gått på det. Setter en finger på boksing eller brazilian ju-jitsu om man er bestemt på å rake skallen og banke folk på måfå i helgene. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank. Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger. Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien Ja, det hørtes dumt ut. Og vil ikke si det er den mest kommerse idretten i historien, vil tro du ikke er helt klar over effekten av taekwondo. Krav Maga gutten min, Krav Maga. Sivil Krav Maga er heller ikke mye å skryte av, skal jeg tro de som har gått på det. Setter en finger på boksing eller brazilian ju-jitsu om man er bestemt på å rake skallen og banke folk på måfå i helgene. Hvem sa sivil? Hørt om Militær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå