Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?


Anbefalte innlegg

Vil egentlig få meg en på tryne, så jeg vet åssen det føles.. men på en annen side er det like greit å ikke få det.

 

Nei, det vil du ikke. Gjør ikke vondt når en sloss, men kjenner det godt etterpå.

 

Nei, jeg har ikke vært i mange slosskamper, til tross for at jeg har et utrolig temprament, og kort lunte. Synest egentlig slossing er ganske tragisk. Jeg trener heller eller slår til nærmeste vegg :yes:

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heller knuse fjeset til han andre, en å få fjeset mitt knust.

Heller ikke yppe til bråk. Skulle du først havne i bråk uten å være en bråkmaker, hva med å løpe? Det virker litt undervurdert blant «tøffinger».

 

Jeg annser meg selv som en passiv person, men hvis jeg havner i trøbbel (som jeg ikke er skyld i) akter jeg heller ikke å skygge banen fordi jeg blir truet. Det handler vel mer om sin rett til å befinne seg der man er, eller gjør det man gjør.

 

Nei, aldri vært i slåsskamp. Har gått mellom noen ganger og hindret slåsskamper.

 

Det er ikke alltid det er like lurt. Sist jeg gjorde noe slikt skulle jeg prøve å få en fyr som satt oppå en kompis av meg bort. Da kom det en 3. fyr som var på tur å delje til meg. Heldigvis kom det sånn 5-6 vakter å kasta dem ut før det ble "all-out bar figth".

 

Gangen før så var vi 5 stykker som skulle få juling av en liten kar. Heldigvis (for han) klarte jeg å snakke han, og de 4 andre til fornuft.

Tenk å beskylde oss for å rotte oss sammen mot han, når han selv kommer å ypper med oss. Dummeste jeg har vært med på.

 

Den mest merkverdige slosskampen jeg har vært innvolvert i endte med at jeg hadde 3 kuler i panna, vondt i stortsett hele kroppen og sverga på at jeg ikke skulle lage bråk en gang til.

Han andre halta i 3 dager (jeg slo han en del ganger i låret). Det ble ingen "vinner", siden vi ble adskilt, men hadde det fortsatt tror jeg nok jeg hadde hatt vanskeligheter med å fungere normalt på en stund.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

En del på barneskolen, jeg taklet folk som mobbet dårlig, jeg har det med å bli motløs når jeg er veldig sint, da kommer det for noen gloser ut. Gloser som svir.

 

Av en eller annen mystisk grunn er det alltid folk som ypper med meg på fylla, havnet i 'kamp' på grunn av det en gang. Tre 15åringer slo meg ned og stjal mobilen min, fordi jeg ikke var i humør til å snakke med de. (Tre kukhoder, wannabe mobbere / provokatører.)

Etter det drar jeg aldri på fylla uten minst EN god venn som kan passe på meg, jeez. Folk blir jo rene fight club fanatikerene etter noen øl innabords.

 

Jeg sloss ukentlig med en venn av meg i klassen though, skikkelig dirty fightning, balleslag, lygging, biting, you name it. Ren kødding, men morsomt lell. Er en slosskamp alvor, får jeg tungen i halsen og blir passiv, men blir jeg sur, kan det bli ille. Har holdt meg kald så lenge though, og det vil jeg fortsette med.

Lenke til kommentar

Njæ.. har vært i noen. Har dessverre startet altfor mange av dem, jeg blir en skikkeli dritt i fylla, så jeg har slutta å drikke.

 

De fleste gangene har jeg vunnet, men har også fått skikkelig grisebank.

 

Så noen nevnte noe om å bare løpe unna, man løper aldri unna om noen starter å kødde meg deg, da vinner de. Man blir heller stående.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg prøver som oftest å unngå slosskamper. Men når det er en fyr som hopper på meg, så står jeg ikke å tar i mot bank. Da slår jeg som oftest tilbake, for så trekker meg unna. Jeg er i mot slossing, men noen ganger må man redde seg selv.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

hehehe. ja. Eg var ute å gjekk så møter eg på eit par bekjente ,han eine brisen, han andre full og han tredje dritas.

så seier eg noke(hugsar ikkje kva) som dei vert sure for, så fyk han dritas fyren på meg og hiv meg i ein busk. så brøler han "skal du slutte og yppe no?????!!!!!!" og eg berre "ehh ja" . eg var dritredd,eg pissa nesten i buksa :p

Lenke til kommentar

Aldri vært i en seriøs slåsskamp. Jeg vil ikke heller da jeg ikke er den sterkeste man finner. Går nå på thaiboksing og kickboksing, og til våren begynner jeg med boksing og kung-fu i tillegg, så jeg vil helst unngå å slåss(jeg går på kampsport for fritidens skyld).

 

Jeg har nesten komt opp i noe greier før, men alltid snakket meg ut av det. Jeg sklei en gang på motorsykkelen midt på danmarksplass her i Bergen, så skulle jeg trille sykkelen ut av veien og en fyr begynte å gaule etter meg så jeg ba han holde kjeft. Han stoppet bilen og prøve å slå meg men kom meg nokså unna med å være litt redd(hadde nok lagt sykkelen ned og skamslått han den dag idag, men men).

 

Liker ikke slåssing utenfor ringen. :)

Lenke til kommentar

De få slosskampa jeg har vært i har det somregel bare vært å slenge hverandre rundt og sånt: p (Mer klenging)

Men, har flere ganger skjedd at det har svartnet for meg, og da er det ikke så moro både for meg og motstander: S Var en som kalte meg opp en gang, (han hadde vært svær lenge) også plutselig sto jeg å løfta han oppetter veggen i halsen... Det var vel den eneste ordentlige slosskampen jeg har vært i..

Har holdt på å dra til venner bare pga at de har kødda med meg, de gangene har det svartnet..

Lenke til kommentar

Aldri vært i seriøse slåsskamper, siden jeg ikke er ute etter bråk, og heller ikke er stor i kjeften tilbake om noen er det med meg. Ta det med et smil og humor, så blir det som regel ikke mer. Har vært en millimeter ifra å banke noen som har gjort noe utrolig idiotisk mot meg et par ganger, men fant på alternative måter å la dem svi for det på. Noe jeg er glad for i ettertid :)

 

Lekeslåssing/brytekamp har det vært en del av, og dem har jeg vel vunnet 95% av :p

Lenke til kommentar

Nja. Har da kommet ut for noe et par ganger, men har aldri slått. Reagerer automatisk med å blokke, og da synes plutselig de som skal være idioter at det ikke er noe gøy lenger. Har forsåvidt sysla med thaiboksing, bryting og taekwondo før så blokke/guard greia kommer vel derfra.

Lenke til kommentar

Omg. for en tråd!

jaja..

Jeg har hatt mine kamper i løpet av mine 22 år. Mannfolk og kvinnfolk, ingen hindring :!:

Tåpelig og utrolig unødvendig.. Det er langt ifra tøft å sloss, heller utrolig harry.

Tar meg tre sekunder å smekke til noen over kjeften (jeg har en lunte på 0.3mm), men jeg slår ikke uten grunn.

 

 

Hvem er det som vinner kampen da? Den som trekker seg, eller den som ligger livløs på bakken?

Å denge noen til de ligger livløs i en blodpøl blir for dumt :nei:

Lenke til kommentar

Eg og noen kompiser skulle på byn en gang da vi såg en gjeng som banket opp 2 jenter.

Eg og en til reagerte med å gå bort til dei, å da kom 5-6 stk bort mot oss mens 2 andre sprang for og hente mer folk som skulle ta oss.

 

Fikk 1 på tryne, å et spark i foten, men heldigvis var det en sivil politi som spanet på gjengen (gjengen var beryktet tidligere), så politiet var på plass i løpet av 1 min, tror dei stod klar og ventet på at noe skulle skje der. Det hele ente opp med 2 rettsaker. Gjekk ikke ut der på en stund av frykt for å treffe andre medlemmer.

Det var skikkeligt kjipt.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i den del slosskamper ja, er fra Arendal vettu! banke-du-byen!

 

Neida, det er ikke så ille her, ikke i forhold til anre byer jeg har vært i, slosskamper blir det uansett.. Er vel kanskje noe pga meg da? Jeg vet ikke..

 

Men gøy er det! Sitte på legevakta å blør fra øyne, nese og hode, venter på å få sydd 4 sting i bakhodet ditt, mens politiet står å passer på, shit du skulle sett den andre dude'n! :D

 

Møljeslags mål, feige slagsmål, små slagsmål, it's all in good fun.

 

Er det gøy å leve eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...