Abnegation Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Eller så kan det tenkes at det var fordi han ikke la ned dasslokket etter at han hadde vært på do. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva er vitsen med å finne opp "morsomme" grunner til hvorfor en person ble banka og mobba på skolen? Er ikke sikkert alle synes det er like morsomt. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Det er ikke påfunn. Schnell har vært en ivrig kjemper ovenfor at det holder å pusse tenna en gang i uka, at det ikke er nødvendig å lukke ned dasslokket, og han sendte fanbrev til Celine Dion (som ved et uhell havna til lærern istedenfor). Men det er vel ikke nødvendig å kapre denne tråden om slikt. Endret 6. mars 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Javel.. Jeg har ikke satt meg inn i vedkommendes vaner men. Er da uansett ikke vits i å "mobbe" noen for at de ble mobbet før. Når det gjelder tannpuss må jeg nesten si meg delvis enig, da jeg vanligvis bare pusser tenna 2 ganger i uken. Og nei, jeg får hverken dårlig ånde eller hull. Vitenskapelig fakta, så ingen grunn til å antyde noe annet Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har havna i en del nestenslåsskamper. Fått en ølflaske kasta etter meg og noen sure folk da jeg var på fjortisfylla. Forrige helg ble jeg klappa til av en 15-åring utenfor et utested som ikke kom inn. Bare lo av han. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva er vitsen med å finne opp "morsomme" grunner til hvorfor en person ble banka og mobba på skolen? Er ikke sikkert alle synes det er like morsomt. Så sant så sant.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke sloss men har to ganske nære: 1. En var irritert tuppa til meg i leggen, han fikk vondt av det og klagde til lærern! 2. Prøvde meg på dama til en eldre gutt, han svarte med å gripe meg fast i nakken. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Tells slosskamp på playstation 3? (aka tekken..) Da havna jaffal jeg i slosskamp, var bare meg og en annen, og ingen vei ut. Prøvde å løpe men det var en usynlig vegg som stoppa meg... Endret 11. mars 2008 av w3p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå