Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare defansiv frem til noe irriterer meg (noen som har sett shoot em' up. "If it's one thing i hate...").

Har vært i en del slosskamper, og de fleste endte med min seier (allle untatt 2..)

Jeg driver parkour fremfor å sloss meningsløst.. Liker ikke tanken på å bli banket gul og blå.

Jeg tåler ikke så mye (kroppsbygningen min er ektomorf, så det er grunnen til at jeg stikker..), men jeg har mye kraft i hender og bein (presser rundt 100-120kilo med ene foten min. 65 med armene. Utholdenheten er meget høy. Legg på at jeg ikke veier mer en 55 kilo).

Under en slosskamp skal det godt gjøres, men jeg foretrekker å snike meg inn på "målet"

Lenke til kommentar

Kom i krangel med en jente i klassen en gang for mange år siden. Plutselig snudde hun seg og slo meg hardt i ansiktet med knytteneven. Fikk det solide blåmerket. Som en jente med 3 søsken slo jeg selvsagt tilbake. Hun fikk seg en kraftlig luggings også. Men når jeg først forstod hva jeg gjorde stoppet jeg opp. Skikkelig bitch dette. Veldig populær på den tiden, men det gir meg en en fantastisk glede når jeg ser henne stå bak disken på nille nå, og jeg får meg en utdannelse. Its great :love:

Lenke til kommentar

Har sloss en del ganger...

Har gått på taekwondo i noen år så jeg kan noen knep men er ikke god nok til å ta dem i bruk i en alvorlig slosskamp...

Slår vanligvis ikke først men med en gang noen nærmer seg etter å ha angrepet meg, (i en fight) så dryler jeg til alt jeg har i mellomgulvet så han mister pusten, så dytter jeg han i bakken, setter meg oppå han og legger armen hans bak ryggen så han får sykt vondt, så tyner jeg han og ydmyker han til og gi seg. Høres kanskje utrolig slemt ut, men.

Endret av Touch of Red
Lenke til kommentar

Kom inni hundrevis av dem på barneskolen over små krangler. Jeg vant så og si alle av disse fordi jeg kunne bli "jævlig farlig", altså klikke helt og eie han andre til han grein om nåde :p (hvis barneskolen teller ofc). Aah, det var gode tider det. Da hissa jeg meg opp lett, så det ble mange slåsskamper.

På ungdomsskolen var det ikke fullt så mange, en fem-seks alvorlige. Ja, det var lite for meg. Tok lenger tid å hisse meg opp, though. Fra 10. klasse og til nå - ingen. Holdt og holder meg fortsatt langt unna alt som heter bråk.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar

Det er særdeles kjipe folk som legger opp til slåsskamp, og det skal også litt til for å havne i en. Slåssing på byen er så totalt turn-off at det gjør meg kvalm!

Som dere sikkert skjønner har jeg aldri vært i en slåsskamp. Når jeg drar ut på byen er det for å hygge meg å treffe andre likestillte glade mennesker.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank.

Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger.

Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...