REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og vil dele erfaringene sine? Jeg er typen som slår først, og hardt. Så gjør jeg ikke særlig mer med det. Har ikke vært i særlig slåsskamper tho. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 dårlig erfaring, men jeg er den agressive, farlige fyren som nesten kunne skada noen alvorlig.. Men knappt vært i slåsskamper! Egentlig en defensiv fyr! Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 vært i et par,første slager teller mest,sikt etter kjeven,tinninga eller nesa. holder han guard,slå han i mellomgulvet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 vært i et par,første slager teller mest,sikt etter kjeven,tinninga eller nesa.holder han guard,slå han i mellomgulvet. you crazy sonofabitch... DEFENSIVITET!!! Psykisk makt er bedre en fysisk makt! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er bare defansiv frem til noe irriterer meg (noen som har sett shoot em' up. "If it's one thing i hate..."). Har vært i en del slosskamper, og de fleste endte med min seier (allle untatt 2..) Jeg driver parkour fremfor å sloss meningsløst.. Liker ikke tanken på å bli banket gul og blå. Jeg tåler ikke så mye (kroppsbygningen min er ektomorf, så det er grunnen til at jeg stikker..), men jeg har mye kraft i hender og bein (presser rundt 100-120kilo med ene foten min. 65 med armene. Utholdenheten er meget høy. Legg på at jeg ikke veier mer en 55 kilo). Under en slosskamp skal det godt gjøres, men jeg foretrekker å snike meg inn på "målet" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er typen som slår først, og hardt. Jeg bare lurer. Hvorfor? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 vært i et par,første slager teller mest,sikt etter kjeven,tinninga eller nesa.holder han guard,slå han i mellomgulvet. you crazy sonofabitch... DEFENSIVITET!!! Psykisk makt er bedre en fysisk makt! "Det beste forsvar er å angripe". Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er typen som slår først, og hardt. Jeg bare lurer. Hvorfor? Heller knuse fjeset til han andre, en å få fjeset mitt knust. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kom i krangel med en jente i klassen en gang for mange år siden. Plutselig snudde hun seg og slo meg hardt i ansiktet med knytteneven. Fikk det solide blåmerket. Som en jente med 3 søsken slo jeg selvsagt tilbake. Hun fikk seg en kraftlig luggings også. Men når jeg først forstod hva jeg gjorde stoppet jeg opp. Skikkelig bitch dette. Veldig populær på den tiden, men det gir meg en en fantastisk glede når jeg ser henne stå bak disken på nille nå, og jeg får meg en utdannelse. Its great Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk mye grisebank på barneskolen.. hvis det teller.. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har sloss en del ganger... Har gått på taekwondo i noen år så jeg kan noen knep men er ikke god nok til å ta dem i bruk i en alvorlig slosskamp... Slår vanligvis ikke først men med en gang noen nærmer seg etter å ha angrepet meg, (i en fight) så dryler jeg til alt jeg har i mellomgulvet så han mister pusten, så dytter jeg han i bakken, setter meg oppå han og legger armen hans bak ryggen så han får sykt vondt, så tyner jeg han og ydmyker han til og gi seg. Høres kanskje utrolig slemt ut, men. Endret 13. januar 2008 av Touch of Red Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Heller knuse fjeset til han andre, en å få fjeset mitt knust. Heller ikke yppe til bråk. Skulle du først havne i bråk uten å være en bråkmaker, hva med å løpe? Det virker litt undervurdert blant «tøffinger». Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 slåsskamp, hmm... Nærmeste er vel på ungdomsskolen når jeg dreiv å erta ei jente, og så bitch-slappa hu meg Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aldri vært i slåsskamp før Men har vært jævlig nærme for mange ganger Litt stor i kjeften ja. Vil egentlig få meg en på tryne, så jeg vet åssen det føles.. men på en annen side er det like greit å ikke få det. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kom inni hundrevis av dem på barneskolen over små krangler. Jeg vant så og si alle av disse fordi jeg kunne bli "jævlig farlig", altså klikke helt og eie han andre til han grein om nåde (hvis barneskolen teller ofc). Aah, det var gode tider det. Da hissa jeg meg opp lett, så det ble mange slåsskamper. På ungdomsskolen var det ikke fullt så mange, en fem-seks alvorlige. Ja, det var lite for meg. Tok lenger tid å hisse meg opp, though. Fra 10. klasse og til nå - ingen. Holdt og holder meg fortsatt langt unna alt som heter bråk. Endret 13. januar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det er særdeles kjipe folk som legger opp til slåsskamp, og det skal også litt til for å havne i en. Slåssing på byen er så totalt turn-off at det gjør meg kvalm! Som dere sikkert skjønner har jeg aldri vært i en slåsskamp. Når jeg drar ut på byen er det for å hygge meg å treffe andre likestillte glade mennesker. Endret 13. januar 2008 av Menkromsen Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank. Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger. Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, mange Er av den typen som blir irritert, også slår jeg etterpå Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Roundhouse bitchslappet en random fyr som tok nippletwist på meg. Det var action Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, aldri vært i slåsskamp. Har gått mellom noen ganger og hindret slåsskamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå