Gå til innhold

oppsett på kraftig gamer-pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støttes.

Phenom har også en del barnesykdommer, og tror ikke den vil være så lett å klokke som en Q6600. ;)

8800GT SLI på 780i SLI og en Q6600 så har du etter min mening en PC som greier seg til det meste nå til dags, unntatt Crysis da. Men det er det ingen PC som greier greit uansett, må nok vente på netste generasjon fra nVIDIA da. :)

Lenke til kommentar
Skal du først bygge ett nytt crossfire system, hadde jeg hvertfall gått for dette hovedkortet MSI K9A2 Premium det har 4 stk 16xPCI-E slotter for dobbelspors skjermkort, slik at når januar driveren til AMD kommer med CrossfireX støtte kan du kjøre inntil 4stk 3870 skjermkort.

Gigabyte er bedre på HK! MSI bruker ofte billigere og dårligere komponenter.MSI har oftere kompatibilitets-problemer.uansett så er 4 skjermkort for ny og ustabilt enda, så det er ikke noe akkurat 4x hastigheten.

leste en plass på nettet i jula at Gigabyte hadde de mest stabile og bra HK til 4x-cpuene for tiden

Kan jo velge disse minnebrikkene: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...plid=41013'

De du har skrevet opp er egnet for Sli. siden du har et crossfire oppsett er det bedre å velge ram som er egnet for det.

;)

at de var SLI kommer av at de er testet og garnantert fungerer på HK som har SLI. kan funke likegodt på Crossfire.

Hadde valgt 8800GT i stedet for HD3870, det koster omtrent det samme og yter bedre. Tror faktisk 8800GT er billigere. :)

8800GT er vel bare billigere hvis du går for 256MB RAM som i mange spill ikke klarer så høy oppløsning?

Klarer ikke motsi noe på intel cpuen, men har alltid støtta og holdt meg til amd og prøver å gjøre det videre fremover selv om intel har tatt forspranget.

Lenke til kommentar

1904,- er det billigeste 8800gt kortet med 512 mb på , de andre er jo bare 256 mb på... må være en bøg med prisguide , for når man går inn på dem så havner man på et kort med 256 mb. men var ikke så gale som jeg hadde trodd, men om jeg skal kjøpe alle delene på samme plass så meg jeg gi nesten 2400 kr for det kortet :dontgetit:

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...