Max_Drunk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Fant et programm som heter WindowBlinds og som kan brukes til å forandre utseende på windows. her er et eks på hvordan jeg har det. teksten ser crapy ut men det er fordi bilde er forminsket. Endret 13. januar 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
heggo0 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Følger det skinnet med i programmet, eller må det lastes ned? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) google WindowBlinds skins.de er gratis. Endret 13. januar 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 nope.det jeg har bilde av er min xp media center. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 WindowsBlinds er dårlig. Var hvertfall det når jeg prøvde det for et par år siden. Måtte betale etter så og så mange dager, også kommer det spam, og den legger inn ekstra programmer osv. Etter det har jeg bare brukt et tema som heter Royale Theme, laget av Microsoft. Er den som fulger med Windows Media Senter, men den fungerer på XP. Link Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 no spam eller ekstra programmer hos meg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 no spam eller ekstra programmer hos meg. Hvor lenge har du brukt det da? Tror du må betale for det etter 30 dager eller noe. Også må du ha programmet kjørende hele tiden, på oppgavelinjen. Selve programmet senker pcen din. Til hvilken pris? Likte ikke det temaet der engang Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Akkurat dèt temaet er vel gratis, men for å bruke noen av de andre Windowblinds tingene må du betale/kjøre trial. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://www.stardock.com/products/windowblinds/ http://www.wincustomize.com/skins.aspx?libid=1 Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå