Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis og dame

Gjest Guest_frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_frustrert_*

Ok så jeg møtte en dame på en fest en gang gjennom en kompis. Jeg vet hun hadde gått å sett på han i en ganske lang periode, men trodde det var over. Jeg og jenta fikk kjemien med en gang, og i noen uker var vi mye med hverandre, drakk mye sammen og hadde faktisk komt så langt at vi hadde en del sex. Men så har vi denne kompisen. Han er egentlig en god drittsekk. Verdens beste kompis til vanlig, men når det kommer til damer blir han en god kuk. Han er av den typen som har alt for mye konkurranseinstinkt, og tror alltid at han er best. Det viser seg, tror jeg, at hun fremdeles er litt småforelsket i han. Dette vet tydeligvis kompisen min, for jeg lånte telefonen hans for å få et nummer på listen hans, så haglet det inn meldinger fra henne. Jeg, full som jeg var, sendte henne en melding fra min egen telefon om at vi bare skulle glemme hverandre, så nå er vel det ganske så over. Han har sjansen på nesten hvem han vil, for han har draget kan man si, og jeg har det ikke, så er ikke så ofte jeg finner noen, så hvorfor skal han drive å gå på "min" dame da? Han har gjort dette før mot andre. Problemet mitt er at vi har vært venner siden vi var små, og alle vennene mine er jo da felles kompiser med han. Det er jo selvfølgelig ikke blitt noe særlig seriøst mellom meg og damen etter bare nesten en måned, men prinsippet gjør meg så forbanna. Angående damen så velger jeg bare å drite i henne. Men kompisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drit i han! For meg virkar det som om han berre vil vere betre enn deg heile tida. Om det har skjedd fleire gonger er han absolutt ingenting å samle på. Om han visste at du var interessert i jenta (noko han burde sidan dere er bestekompiser?) burde han ha skugga banen totalt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_*
Drit i han! For meg virkar det som om han berre vil vere betre enn deg heile tida. Om det har skjedd fleire gonger er han absolutt ingenting å samle på. Om han visste at du var interessert i jenta (noko han burde sidan dere er bestekompiser?) burde han ha skugga banen totalt.

Ja han visste det GODT! Men er bare det at det kommer til å bli skikkelig rart når vi er i samme vennegjeng. Bor i en liten bygd og så...

Lenke til kommentar

Ja han visste det GODT! Men er bare det at det kommer til å bli skikkelig rart når vi er i samme vennegjeng. Bor i en liten bygd og så...

Gi han en på tryne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...