SSMMBB Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg har problemer med mitt Asus Nvidia 8800 GTS skjermkort. når jeg prøver og kjøre en film så havarerer de, går over i blåsjerm med en melding som jeg ikke fårlest pga det går for fort.Dett kan jeg gjøre noen ganger for så plutelig og funke. Maskinen booter automatisk, jeg har prøvd med nye og eldre drivere for og se om det er problemet. Er det noen som har tips ??? kortet er ca 2 månder gammelt. Endret 14. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Laserwiz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, Hvis du får anledning, gå inn i kontrollpanelet og velg system, der finner du en side som heter avansert. Klikk på Innstillinger for Oppstart og gjenoppretting, ta bort markering for Start på nytt automatisk. Hvis du gjør dette kan du se den blå skjermen med feilmeldingen på. Noter deg den meldingen og post den her. Lenke til kommentar
SSMMBB Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 feil meldingen er: irql_not_less_or_equal . nå har jeg prøvd og plukket ut alt "eksta" , flyttet rambrikker osv .... same shit happens hva nå?? def hovedkort?? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skriv ned feilkoden->Google. IRQ_Not_less osv kan være så mangt.. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Husker jeg fikk mye sånt IRQ dritt for 4 år siden. Da var mitt HK defekt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tråden flyttes til Maskinen fungerer ikke. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Babb Rass Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det kan også være at noen drivere ikke går over ens. Altså, har du en nvidia nettverksport på hovedkortet ditt? Hvis du har to stykk og den ene er nvidia. Prøv å uninstalle driverene til den. Men som nevnt tidligere, IRQL_NOT.. kan være så mangt.. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
SSMMBB Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 jeg slo av ASUS Splendid bilde video forsterker , problem ute av verden funker helt ok nå Takker for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå