Toast Is Pimp! Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Som sakt i mitt forigje innlegg finnes ikke navnet mitt noen plasser på bestillingen. Bare Fatterns. Så er det bare for meg og hente ut pakken her på den lokale post"butikk". Da posten har slik at du selv kan velge hvilket posthus pakken skal... Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvilke regler gjelder denne nrk lisensen? Er det så at du betaler et visst beløp til nrk når du kjøper en tuner for første gang? Og hvor mye er det på? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) det er ulovlig å unnlate å betale lisens når en kjøper TV. når du tar deg råd til å kjøpe deg tv bør du også ha råd til lisensen. denne posten er feilpostet og vil bli flyttet over i juss-delen av forumet. oppdatering 21. februar: endel poster er flyttet over til den sticky tråden En samletråd om NRK-avgift/lisens og denne tråden stenges. Endret 21. februar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg