qualbeen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takker først for en fin tjeneste! Noe jeg lurer på: hvorfor har prisguiden mange ulike url'er til førstesiden? Jeg kan forstå at dere vil ha kategorioppdeling alt etter som man er på jakt etter mobil, data, foto, etc - men et eget domene for hver kategori er bare katoisk synes jeg. Videre: jeg liker å benytte https://prisguiden.no når jeg skal sjekke et produkt. Samme url benyttes når jeg anbefaler siden til folk over msn, mail, etc. (Hvorfor? Jo, fordi det er tungvindt for meg å bla inn på rett domene alt ettersom hvilket produkt personen jeg snakker med er interessert i.) Og når det gjelder denne siden: burde ikke den fått en oppusing, slik som mange andre av sidene på hw-nettverket? Forslag fra min side: Behold prisguide.no som domene, og send alle forespørsler hit. Legg gjerne til prisguide.no/mobil, prisguide.no/data, prisguide.no/spill etc for å kategorisere. I tillegg trenger dere en egen prisguide-logo til å erstatte der det nå er hw/amobil/gamer/akam-logo. Med andre ord ønsker jeg at prisguide.hardware.no og prisguide.amobil.no, etc, skal forsvinne. Antar dere er travelt opptatt med mye annet, men fra forbrukersiden vil jeg påstå det er mye lettere å forholde seg til én side, og ikke mange ulike. I tillegg tror jeg ett gjennomført design for prisguiden er lurt - istedenfor ørten ulike design, avhengig av hvor du var da du trykket på lenken "prisguide". Kan dette høres ut som en god idé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg