FuzzFuet Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hovedkortet i PC-en har tatt kvelden (Abit KV8 Pro 3rd Eye) og har kjøpt et nytt (Asus K8V-X SE). Og det er noe jeg gjærne skulle hatt på diskene før jeg formaterer, så lurer på om jeg kan boote etter jeg har byttet for og flytte det jeg skal ha til en partisjon og formatere etterpå? Endret 13. januar 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 K8V chipsett på begge hovedkortene . Så mulighetene for at det booter (kanskje uten lyd og/eller ethernet/lan) er vel store. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, forventer ikke akkurat at det kommer til å fungere 100%, men bra nokk til at jeg kan ta vare på det jeg vil ha. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 så sant du ikke har OEM tror jeg det skal gå fint, jeg har flere ganger bootet (riktignok Win 98 og XP) på helt andre kort, med andre brikkesett uten problemer Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 så sant du ikke har OEM tror jeg det skal gå fint, jeg har flere ganger bootet (riktignok Win 98 og XP) på helt andre kort, med andre brikkesett uten problemer OEM har jeg Men etter det jeg har hørt og lest skal det gå greit. Siden specen på HK er såppas likt.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 burde jo i alle fall ikke gjøre noen skade å prøve Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Funket fint det PC-en fungerte nesten som normalt. Måtte ringe for å aktivere vista, men det gikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå