Spir- Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 har hørt om Ampstatus til mIRC ... har lastet det ned men har litt problem med å få det til... Noen som kan skrive hva jeg skal gjør ?? På forhånd takk Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Du kan bruke NNScript som du finner på www.nnscript.com eller .dk, der er det innebygd mp3 spiller som funker helt fint og for å få ampstatus skriver du bare /mp3ad... dette bruker jeg og er veldig fornøyd .. hvis du ikke skal ha script så er det vel bare å spørre en som har ampstatus og sitter på irc... :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Litt vanskelig å hjelpe deg når jeg ikke vet hvilken ampstat du har. Det ligger 99% sikkert med en README-fil som beskriver hva du skal gjøre. Det er som oftest at du skal legge en fil inn i mIRC-mappa di, og så skrive noe slikt som: //load -rs ampstat.mrc Hvis det ikke ligger med en README-fil i den ampstaten du har lastet ned, så kan du laste ned en her. Veldig enkel å innstallere! Bare ta kontakt hvis det var noe mer du lurte på 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå