Gå til innhold

HDMI-skjermkort, trenger hjelp til valg

bigt84

Anbefalte innlegg

Halloen.

Jeg er på jakt etter et skjermkort som har HDMI-støttefunksjon for opptil 1080p, samtidig så det kan brukes til gaming. Noe å anbefale ? Endring eller forbedring på mitt oppsett ?

Følgende oppsett:

Dual core 3.0MHZ

Gainward 7950x2

2gb ram

Mvh Tor

post-150127-1200270775_thumb.jpg

Endret av bigt84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHA ikke si for mye uten erfaring, en kompis av meg kjøpte akk maximus formula x38, 3870, q6600 og 2 gig ram og han har bare 250 watt!!

hahhaah! kos deg til det blir hardgaming og gpu vil sultes!

men absolutt mulig men ved det miste tanke på klokking og hard spilling vil nok den psuen ta kvelden

Lenke til kommentar

Alle PC-er med et skjermkort og en harddisk må ha minst 2 kilowatt!! sier seg jo selv lizåm.

Folk er så liveredd for at strømforsyninga skal være for liten, men hvor mange er det med hånda på hjertet som har måtte oppgradert fordi psu'n ikke leverte nok, og ikke fordi de syntes det hørtes tøffere ut med 750watt.

Selvsagt noen, men jeg tipper de er i mindretall..

Lenke til kommentar
Alle PC-er med et skjermkort og en harddisk må ha minst 2 kilowatt!! sier seg jo selv lizåm.

Folk er så liveredd for at strømforsyninga skal være for liten, men hvor mange er det med hånda på hjertet som har måtte oppgradert fordi psu'n ikke leverte nok, og ikke fordi de syntes det hørtes tøffere ut med 750watt.

Selvsagt noen, men jeg tipper de er i mindretall..

He he... Når jeg kjørte en [email protected] og 2stk2900XT@900-1200 hadde jeg bruk for MYE strøm.

Hadde da 1 Corsair620W og en 1 FortonSource300W tray-psu :roll: og det var absolutt ikke for lite ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...