Haglo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hallo! Jeg skal begynne på 5*5 om noen uker.. Jeg har nettopp gjennomført RYP, og nå tenkte jeg å ha et splitt program ukene før jeg begynner hardt. Jeg kjører 8 reps, 3 set på baseøvelsene, og 2 på isolasjon. Ofte kjører jeg 2 base øvelser med 3 set, og 2 set med isolasjon. Avhengi av hva jeg trener selvfølgelig. Det jeg lurte på var om noen hadde giddi å mekka et splitt program for meg. gjerne 4 dager, liker det Noen som har et godt forslag? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du kan jo se på de tradisjonelle 5x5-programmene, eller evt en mer generic overkropp/underkropp-splitt. Har ikke tid til å finne noe selv nå, men et par kjappe søk så finner du nok mye selv. Lenke til kommentar
Xlian Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 iform har et fint 5x5 program her bare søk på 5x5 der Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 iform har et fint 5x5 program her bare søk på 5x5 der Det var ikke det jeg lurte på, men ok. Myorevolution har et fint 5*5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå