Gå til innhold

problemer med warcraft 3

Anbefalte innlegg

Heisann folkens

kjører ubuntu 7.10, og har prøvd og kjøre warcraft 3 via wine, og cedega..

Fikk det innstalert i wine, men da jeg skal starte det får jeg opp at cd rommen ikke er i, selv om den faktisk er det, så jeg må prøve et par og 20 ganger før den endelig skjønner det, da jeg kommer inn i spiller, eller før jeg får startet det kommer det opp feilmelding om at minnet ikke kunne være i "read". Skal ta skjermbilde av feilmelding når jeg kommer meg inn i spillet igjen, noen som vet hva som kan være galt ?

jeg bruker

# cd /stil/til/spill

# wine "warcraft |||.exe" -opengl

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da trenger du antageligvis en no-cd crack for å lure deg rundt dette grunnet noe drm drit. Ikke lovlig, men hvorfor skal man bry seg når de som lager spillene ikke bryr seg. Har man kjøpt et spill så burde man få spille det å. Sikkert ikke lov å poste sånne linker her, men et kjapt google søk burde gi deg svar :)

Lenke til kommentar

Takker for hjelp, ble en endelig løsning og cracke spillet, og oppgradere wine til 0.9.51

Den versionen som var i pakkebrønnen til ubuntu var vist 0.9.4x eller noe slikt.. Takker ialefall på svar, hadde aldri kommet på og cracke spillet da jeg ikke har gjort slikt på lenge..

Endret av stianiquniez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...