Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det slo meg når jeg benyttet min nye fancy barberhøvel med en sånn morsom ristefunksjon at hvorfor ikke prøve å overklokke den. I ekte overklokking.no fredagsartikkelstil satte jeg i gang med forsøket. Jeg koblet til ett ekstra batteri slik at spenningen inn til motoren ble doblet. Fra 1.5V til 3V. Og jammen funket det ikke? Selv om den ikke ser så pen ut så er i alle fall ytelsen upåklagelig. Om den fungerer noe bedre gjenstår å se. Ikke akuratt verdens beste lodding ... Sånn ser vindueret ut! Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Brilliant. Sånn må jeg skaffe meg. Bruker du Everest for å måle temperaturene eller? Endret 13. januar 2008 av LostOblivion Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Plutselig ble det overklokkingsboom blant jenter. Lenke til kommentar
gigax Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Plutselig ble det overklokkingsboom blant jenter. Hahahahh Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Du er ikke den første som nevner det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Spørsmål: Er det sånn klassisk høvel med statiske barberblad som man må dra igjennom skjegget? I så fall, hva godt gjør vibrering? (tenker da i selv uklokket modus) Endret 13. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Spørsmål: Er det sånn klassisk høvel med statiske barberblad som man må dra igjennom skjegget? I så fall, hva godt gjør vibrering? (tenker da i selv uklokket modus) Det er en tanke som har slått meg også. De påstår at den skal bli bedre da, men jeg tviler egentlig litt. Tror det mest er en gimick. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hehe. Uansett morsomt prosjekt. Har du prøvd å overklokke elektriske barbermaskiner? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hehe. Uansett morsomt prosjekt. Har du prøvd å overklokke elektriske barbermaskiner? Nei, har ikke det. Ser for meg at det kunne bli enda mer spennende. Barberhøvelen var forresten til test nå. Man merker definitivt ristingen mer nå, litt morsom kiling i hunden når man barberer seg. Jeg liker også å tro at den ble bedre enn når den var "uklokket". Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Plutselig ble det overklokkingsboom blant jenter. Må jo være for veldig spesielt interesserte å blande sexleketøy og barberutstyr. Sikkert noen som liker det og, men tror det må brukes med måte Sykt bra test DDK. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kan jo prøve å setje inn ekstra internminne og? Forresten, så er nok det med ristinga (skal vertfall vere slik, eg veit ikkje om det funkar) for å få håra til å reise seg, slik at du lettare kan kutte dei av. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Synes du hadde smått med kjøling på den jeg: p Blir det vannkjøling og greier etterhvert eller? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Synes du hadde smått med kjøling på den jeg: pBlir det vannkjøling og greier etterhvert eller? Naturlig vannkjøling hos målgruppen. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 haha ,, er jeg den eneste som tenkte koffert nå ,, huff! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ein overklokka vibrator hadde sikkert gjort susen for mange jenter ja, viss det var det du tenkte på... Nei, det var ikkje berre du som tenkte koffert nei. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tøft proskjekt! Men syns du burde tre til emd betre kjøøling då du har auka spenninga med 100%!! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sånn vil jeg ha til! Når folk sovner på fest må ting gå "rimelig fort" om dere catcher my drift Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Synes du hadde smått med kjøling på den jeg: pBlir det vannkjøling og greier etterhvert eller? Naturlig vannkjøling hos målgruppen. hahahaahahahahahaha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå