Fribbern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei. Nå trenger jeg hjelp... Jeg har jobbet med et bildet en stund nå, så gikk srømmen i huset, og så smart som jeg er så har jeg ikke lagret det. Er det umulig og finn tilbake til det jeg har gjort nå? Trenger sårt hjelp, for det er noen timer jobb bak alt... Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva slags arbeid og i hvilket program? Veldig mange programmer lagrer hele tiden, så da skal det være mulig å gjenopprette tapt programøkt. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 det var photoshop cs2 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke noe konstruktivt akkurat, men når du starter på store jobber så er det lurt å lagre filen ved start i .psd format. Og hele tiden trykke CTRL + s så vil alle lag og historikk lagre seg... Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke noe konstruktivt akkurat, men når du starter på store jobber så er det lurt å lagre filen ved start i .psd format. Og hele tiden trykke CTRL + s så vil alle lag og historikk lagre seg... Det er så klart lett og være etterpåklok, vet veldig godt at jeg skulle gjort det, men er for sent nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå