CdBuRnR Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Helvete..blir gal.. Epoxen har tydeligvis STORE problemer med å parre Daytona Gf3 med noe form for PCI kort, jeg har testa med GeForce2 MX , og et ATI Rage II 8 mb , og da med 6 pci kort som fungerer harmonisk i sammen i sin beste velstand .. setter jeg i gf3.. så vil den enten ikke boote, eller den booter en skjelden gang , men pci korta funker f*** ikke. Noen andre med lignende konfigurasjon av hovedkort og skjermkort ? Og ja .. jeg har testa MANGE bioser til hk'et , og skjermkortet, har selv mekka en til skjermkortet uten hell. Damn :sad:( Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har du sjekket med sånn "PCI wannabe" kompatiblitetsmodus. Det gjorde susen på apollo133a kortet mitt (dog på bekostning av ytelse) Det er i alle fall en måte å finne ut om feilen har noe med agp'n(hovedkortet) eller kortet(bios) å gjøre. Ellers vet du vel hva som hadde løst problemet (kunne ikke dy meg, sorry) Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Cdburnr har lignende problemer selv, men jeg kommer meg så lang til winjaws. Hvis jeg skal kjøre noe grafikk krevende, dvs noe annet en explorer eller mail så går maskina i heng og rebooter seg selv. * hirr hirr* Dette lukter katta i sekken, noe som har noen forslag til disse probbene da ? hehe Lenke til kommentar
Jon Are Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har ingen problemer med EP-8KHA+ og Daytona GF3 Ti200. Spør på Amdmb.com Forums > Athlon Motherboards > Epox Motherboards. Lenke til kommentar
Campeon Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jon Are- Could you PLEASE post your settings.Both drivers and bios?PLEASE For 3 weeks ive had trouble with my AGP speed and Epox 8kha+ and GF3 ti200 Daytona. Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 kan ikke problemet være at du har for liten strømforsyning i kabinettet ditt? AMD og Skjermkort tar en del watt vet du! Ettersom du har XP og GF3 sier det seg selv at dette tar strøm... håper du fikser problemet dit. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hadde oxo samme problem med GF3 kortet mitt. Men det var det feil på så jeg fikk nytt på garantien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå