DonKristo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Heisann! Jeg har nettopp gått til anskaffelse av en HTC touch! Det som er problemet er at jeg ikke kommer meg på MSN med den. Kommer på internett osv, men der man skal skrive inn epost-adresse og passord, kan jeg bare skrive inn passord. Feltene til epost-adresse er grå og kan ikke skrives noe i... Så er det noen som kan hjelpe meg med dette?? PS: Har noen link til en side der jeg kan finne programmer og spill til denne? Endret 13. januar 2008 av DonKristo Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Står veiledning i manualen til telefonen. Fungerte bra for meg. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk det ikke til selv om jeg fulgte den... Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det som er problemet er jo at jeg ikke får skrevet inn epost-adressen min... Er det ingen som har sett noe lignende problem? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk det fikset:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå