Kristian1994 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Heisann:) Trenger du hjelp til lys og lyd på en konsert eller fast teknikker eller noe lignenes:) så er jeg den rette vil jeg tro:) Eg har vel egentlig jobbd me lys og lyd i 7 år ikkje så bra men e ganske flinke og har jo og nogen kreative innslag kan du sei;D og eg hørre mer elle mindre på alt som går rondt:P så vis liksom du e punk rock band så hørre eg på sum 41:D eg hørre på alt:) så det e bare og sei i fra men kjekast vis dokke e fra stavanger eller sandnes:) Men liksom rondt i rogaland funke uansett;) men trenge nokk uansett litt mer jobba og tenke ofte på at bande bør ha priv konserta;D det e jo sånn det funke:P og eg har og kontakta:P Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kva er det du er ute etter? At du har jobba med lys/lyd i 7 år tviler eg på, vist du er bare 13-14 år :!: Kva med å kommer med kva du har av utstyr da, vist du har Det er lov til å bruke kommer, punktum og ikkje minst skrive på norsk Lenke til kommentar
Kristian1994 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Kva er det du er ute etter? At du har jobba med lys/lyd i 7 år tviler eg på, vist du er bare 13-14 år :!: Kva med å kommer med kva du har av utstyr da, vist du har Det er lov til å bruke kommer, punktum og ikkje minst skrive på norsk bruker mac 700 par 56 hog ipc la høytalere Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema, og det oppfordres til å holde en høfflig tone. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) lys og lyd i 7 år? så du har holdt på siden du var 7? Endret 13. januar 2008 av Espen-kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå