Anders Leipsland Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sammen med en annen forumbruker (som naturlig nok ønsker å være anonym så la oss kalle ham Mr G.) så har utvikla en ny tyde presisjonsrakett. Jeg har ikke stått for selve dynamitt delen, men jeg og Mr G. har utvikla styresystemet. Styrestystemet er ganske revolusjonerende og funker slik at vi har en stor satelittkartdatabase (basert på FAST sin motor men videreutvikla) og takket være den superraske søkinga som er finoptimalisert av Mr G. så kan raketten analysere jorda under og dermed treffer den garantert målet med en sikkerhet på 0.001mm. En annen feature er at raketten bruker hydrogen som drivstoff, det gjør den veldig miljøvennlig men det har også en annen STOOR fordel, når raketten treffer målet blandes det resterende hydrogenet med noen kjemikalier (kjemikaliene er utvikla av russerne under den kalde krigen og vi har desverre veldig begrensa tilgang på den men det holder) som gjør at det utvikles en hydrogenbombe som er 10x kraftigere enn vanlige atombomer. Vi er sikre på at denne raketten kan trenge gjennom *alt*, selv verdens hardeste stoff; diamant. Vi har ikke fått testa raketten enda da vi ikke har råd til diamant enda, men vi sjekker om vi ikke får skaffa det litt billig en plass. Men når vi har testa så har vi bare ett problem igjen, hvordan selger man slike raketter? Kan vi selge det på QXL.no eller kan vi bruke bruktmarkedet til hw.no? Vi kan jo alltids prøve på ebay, men vi vil helst selge i norge da det er sikrest mtp kjøpsloven osv. Noen som kan si noe? takk Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 LOL Send en mail te forsvaret du :-P p.s. Lykke til Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Vel, eg byr kr 10 000 000! Vil ha den der for å bombe en nabo. Innafor kor stor radius gjer den skade?? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hm .. Saddam er sikkert interessert, men kjøpsloven gjelder vel ikke i irak? :-) Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei ! Hørte noen rykter om at det er gode priser på slike raketter hvis man selger dem til svartmuskete menn i fremmede land... Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Bruktmarkedet på Hardware skulle pase perfekt. Hardware... get it? Diamant kan du jo lage selv. Skal visstnok ikke mer til enn en garasje og litt peanøttsmør + noe anna gugge jeg ikke husker hva var. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ja, lag diamant ved å klemme en kullklump hardt sammen i neven din, mens du varmer den opp (for eksempel ved å putte den under armhulen samtidig). Da har du jo det som trengs for å lage diamant; kull, stort trykk og varme. Jeg forslår at dere går på markedet og selger den. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 og når kommer den i produksjon?? mulighet for å forhåndsbestille?? eg er en seriøs kjøper. :D Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Forresten... er det muligheter for at du ansetter billig arbeidskraft til å hjelpe deg med salget? Er sikkert noen kurerere på 16 år som tar jobben (og straffen) for et par hundrelapper. Jeg er også selvsagt interessert i å koble meg til ditt "nettverk" for å utvikle et franchise-konsept. Hvor mye vil dette evt. koste, og kreves det formell kompetanse utover barneskole for å være med? Har ikke råd til å betale mer enn en tier nå og da. Kan også sies at jeg har sprengt mange kinaputter i mine yngre dager, og dermed har suveren kompetanse på eksplosjoner. Dessuten har jeg en stor database over mine venner som har god kompetanse på kinaputt-sprengning og meget mulig er villige til å opprette egne franchise-avdelinger. Er villig til å bytte databasen mot hemmeligheten bak styremotoren og diamantene. Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er vel ikke så nøye om kjøpsloven gjelder. Pass bare på å legge inn en bugg i programmet slik at en missfornøyd kunde ikke kan sende raketten i retur... olds69 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Eg er muligens en kjøper hvis rakketen når det hvite hus Lenke til kommentar
Odden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg har krutt viss du trenger noe til å få fyr på hydrogenet med... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Allah akbhar!! Nå har sikkert FBI fått med seg planene våres og snart er det razzia hos dere. lol man vet aldri de overvåker jo alt. Så på 60minuttes engang at amerikanerne hadde spesial utstyr overalt i verden som reagerte på vise ting man sa som f.eks allah og usa og bush og whatever. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 kontant? kunne tenke meg og prøvd ut en slik hjemme i garasjen og fått rydda opp litt i hybelkaninene . bare si en pris Dere kan jo ta kontakt med noen russiske offiserer eller en afganer/iraner der nede...søk på google så finner dere sikkert noen. ps..finnes det mulighet for å case modde rakketten? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 at det går ann Mamma har en diamantring, du kan kjøpe den Sjekk på en eller annen afghanistansk side om du får solgt den der, eller gå rett til al-quida da får du masse penger (feilposting, humor ) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Dere ar skrevet ganske mange ord her som "atombombe, dynamitt, al quida, afgansitan, saddam," osv så FBI's echelon nettspioneringsprogram har sikkert fanget opp denne tråden og er nok på vei med store styrker for å styrte HW.no's forum-server... Lenke til kommentar
rks Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Vel, eg byr kr 10 000 000! Vil ha den der for å bombe en nabo. Innafor kor stor radius gjer den skade?? Håper du bor et stykke fra naboen.... Og at du ikke bor i nærheten av Trondheim! Kanskje dere kan høre med mullah Krekar. Han skal jo utenlands med det første også.. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 folkens, bush kommer i mai. kanke vi bare plassere satanskapen i oslo da? så blir vi jo kvitt den største utgiftsposten i norge (slipper vi å gi akershus til sverige sammen med oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå