Gå til innhold

Ny type rakett med hydrogendrivstoff (trenger litt hjelp)

Anbefalte innlegg

Sammen med en annen forumbruker (som naturlig nok ønsker å være anonym så la oss kalle ham Mr G.) så har utvikla en ny tyde presisjonsrakett. Jeg har ikke stått for selve dynamitt delen, men jeg og Mr G. har utvikla styresystemet. Styrestystemet er ganske revolusjonerende og funker slik at vi har en stor satelittkartdatabase (basert på FAST sin motor men videreutvikla) og takket være den superraske søkinga som er finoptimalisert av Mr G. så kan raketten analysere jorda under og dermed treffer den garantert målet med en sikkerhet på 0.001mm.

En annen feature er at raketten bruker hydrogen som drivstoff, det gjør den veldig miljøvennlig men det har også en annen STOOR fordel, når raketten treffer målet blandes det resterende hydrogenet med noen kjemikalier (kjemikaliene er utvikla av russerne under den kalde krigen og vi har desverre veldig begrensa tilgang på den men det holder) som gjør at det utvikles en hydrogenbombe som er 10x kraftigere enn vanlige atombomer. Vi er sikre på at denne raketten kan trenge gjennom *alt*, selv verdens hardeste stoff; diamant. Vi har ikke fått testa raketten enda da vi ikke har råd til diamant enda, men vi sjekker om vi ikke får skaffa det litt billig en plass.

Men når vi har testa så har vi bare ett problem igjen, hvordan selger man slike raketter? Kan vi selge det på QXL.no eller kan vi bruke bruktmarkedet til hw.no? Vi kan jo alltids prøve på ebay, men vi vil helst selge i norge da det er sikrest mtp kjøpsloven osv. Noen som kan si noe? takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten... er det muligheter for at du ansetter billig arbeidskraft til å hjelpe deg med salget?

Er sikkert noen kurerere på 16 år som tar jobben (og straffen) for et par hundrelapper.

Jeg er også selvsagt interessert i å koble meg til ditt "nettverk" for å utvikle et franchise-konsept. Hvor mye vil dette evt. koste, og kreves det formell kompetanse utover barneskole for å være med? Har ikke råd til å betale mer enn en tier nå og da. Kan også sies at jeg har sprengt mange kinaputter i mine yngre dager, og dermed har suveren kompetanse på eksplosjoner.

Dessuten har jeg en stor database over mine venner som har god kompetanse på kinaputt-sprengning og meget mulig er villige til å opprette egne franchise-avdelinger. Er villig til å bytte databasen mot hemmeligheten bak styremotoren og diamantene.

Lenke til kommentar

Allah akbhar!! :lol: Nå har sikkert FBI fått med seg planene våres og snart er det razzia hos dere. lol man vet aldri de overvåker jo alt. Så på 60minuttes engang at amerikanerne hadde spesial utstyr overalt i verden som reagerte på vise ting man sa som f.eks allah og usa og bush og whatever.

Lenke til kommentar

kontant?

kunne tenke meg og prøvd ut en slik hjemme i garasjen og fått rydda opp litt i hybelkaninene . bare si en pris :yes:

Dere kan jo ta kontakt med noen russiske offiserer eller en afganer/iraner der nede...søk på google så finner dere sikkert noen.

ps..finnes det mulighet for å case modde rakketten? :roll:

Lenke til kommentar
Vel, eg byr kr 10 000 000! Vil ha den der for å bombe en nabo.

Innafor kor stor radius gjer den skade??

Håper du bor et stykke fra naboen....

Og at du ikke bor i nærheten av Trondheim!

Kanskje dere kan høre med mullah Krekar. Han skal jo utenlands med det første også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...