bjorneoen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Går det ann å få trådløs internett med ubntu/ydl på ps3? På ydl finner den ikke noe trådløst kort i ps3. På ubuntu veit jeg ikke om det går ann å ha trådløs internett. Det er det jeg lurer på! Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Går det ann å få trådløs internett med ubntu/ydl på ps3? På ydl finner den ikke noe trådløst kort i ps3. På ubuntu veit jeg ikke om det går ann å ha trådløs internett. Det er det jeg lurer på! På YDL går det med trådløs Internett. Jeg har det. Prøv dette. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Går det ann å få trådløs internett med ubntu/ydl på ps3? På ydl finner den ikke noe trådløst kort i ps3. På ubuntu veit jeg ikke om det går ann å ha trådløs internett. Det er det jeg lurer på! På YDL går det med trådløs Internett. Jeg har det. Prøv dette. OK men kan du plzz kopiere inn det som jeg skal gjøre. Jeg blir så forvirra mår det er så mange linker der. PLzz? man trenger vel ikke internett conecction for å gjøre dette? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Note: This process will require an internet connection or must be compeleted prior to upgrading to GameOS 2.xx 1. Open a terrminal window by clicking on the Yellow Dog icon on the task bar, then Applications --> Accessories --> Gnome Terminal 2. To gain root access: su - [ENTER] 3. When prompted, enter the root password. 4. Download the auto updater script: wget http://www.terrasoftsolutions.com/support/...igWifiKernel.sh [ENTER] ... you will be presented with a progress bar and confirmatoin of download with "'ConfigWifiKernel.sh' saved [1089/1089]". 5. Then: chmod 700 ConfigWifiKernel.sh [ENTER] 6. Run the script: ./ConfigWifiKernel.sh [ENTER] 7. Reboot the computer: reboot [ENTER] og som det står øverst, du trenger internett tilgang Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Note: This process will require an internet connection or must be compeleted prior to upgrading to GameOS 2.xx 1. Open a terrminal window by clicking on the Yellow Dog icon on the task bar, then Applications --> Accessories --> Gnome Terminal 2. To gain root access: su - [ENTER] 3. When prompted, enter the root password. 4. Download the auto updater script: wget http://www.terrasoftsolutions.com/support/...igWifiKernel.sh [ENTER] ... you will be presented with a progress bar and confirmatoin of download with "'ConfigWifiKernel.sh' saved [1089/1089]". 5. Then: chmod 700 ConfigWifiKernel.sh [ENTER] 6. Run the script: ./ConfigWifiKernel.sh [ENTER] 7. Reboot the computer: reboot [ENTER] og som det står øverst, du trenger internett tilgang Siden jeg prøver å få til wi-fi betyr at jeg ikke har lang nok ledning til å ha wired netverk. Derfor prøvde jeg å laste ned configWifiKernel.sh på dataen og så legge den ut på en usb minnepenn og så sette den inn i ps3. På ps3 kopierte jeg fila over til skrivebordet i ydl. Så høyreklikka jeg på configWifiKernel.sh og "run in terminal" Da kom adressa opp i terminal så trykte jeg ENTER. Men da var jeg ikke koblet internett fordi jeg trodde man måtte det for å laste ned configwifikernel.sh. Tror dere det vil funke vis jeg kobler til en ledning så gjør denne prossesen? Eller hva burde jeg gjøre? og hvis denne prossesen går bra, kommer ydl til å oppdage det trådløse kortet i ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå