Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal møte jente - hva nå?

Gjest Guest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt_*

De siste månedene har jeg snakket mye med en jente over på MSN. Jeg møtte jenten på en leir, men da snakket vi egentlig ikke så mye. Jeg visste ikke engang navnet hennes før jeg så facebook profilen hennes :p Men nå snakker vi som oftest hver gang begge er logget på.

Så jeg tenkte det hadde vært greit å gå ut med henne. Sa til henne på msn at vi burde finne på noe og hun sa ja :) Det jeg har i tankene er å bare møtes på en kjøpesenter eller kino og...bare i det hele tatt, møtes. Noe som vi egentlig aldri har gjort. Snakke og sånt.

Men nå kommer problem (ene) mine. Først og fremst har jeg aldri møtt en jente, alene. Når jeg er ute er jeg oftest med venner og kompiser. Så jeg hvet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Har dere noen forslag om hva jeg burde gjøre? Assa, for eksempel når vi møter hverandre da. Skal jeg gi en god klem eller bare si enkelt og greit "hei".

Og hva skal vi finne på? Kino? Slalom? (jeg suger på slalom, hadde vært morsomt hvis begge gjorde det) dra til nærmeste kjøpesenter og stikke på maccern?

Trenger svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Gutt_*_*

Da er det bare å skaffe seg et par slalomski som ikke er for store :p

Men tror slalom uteblir inntill videre ^^ jeg tror jeg foreslår kino og cafe (takk for forslag)

Er det noe mer dere vil tilføye?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_*_*

Mer 15-16 :D

Men lurer på om jeg kan snakke ut til henne som jeg gjør med vennene mine. Håper virkelig det ikke kommer noen pinlige stillheter :S

Lenke til kommentar

Visste jo ikke hvor gammel du var da :) , men du virket som du kunne være på den alderen..

Synes at du skal snakke med henne som du gjør med vennene dine jeg, det å kunne snakke sammen er utrolig viktig. Kan godt hende det blir pinlige tausheter, men det er lurt å ikke tenke for mye på det. Innimellom er det faktisk helt greit å tie litt sammen også, i steden for å bable i vei fordi man er redd for stillheten. Føles det naturlig å gi henne en klem, så synes jeg at du også skal gjøre det jeg når dere treffes. Kan bryte isen litt det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...