klilleng Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) EDIT: Går for et HD3870. Ser ut som støynivå er OK, prisen er grei og ytelsen er grei. Og ikke minst finnes de på lager.. Etter at mitt trofaste X 1900 XTX ser ut til å ha avgått ved døden, så trenger jeg et nytt kort. Selv i forhold til dagens kort hadde dette rimelig god ytelse, og jeg er ikke interessert i å gå NED i ytelse på det nye kortet. På den andre siden er det heller ikke så nøye om det ikke er spesielt mye raskere. Videre er jeg heller ikke interessert i å betale mer enn 2000,-. Gjerne ned mot 1500,-. Det siste kravet er at støynivået må være på et absolutt minimum! Hadde en Arctic Cooling X2 sak på det gamle kortet, og den var glimrende. På det nye kunne jeg tenke meg å beholde stock kjøleren, om mulig. Noen tips om hva som kan oppfylle disse ønskene? En fordel om kortet finnes på lager.. Endret 13. januar 2008 av klilleng Lenke til kommentar
Føss Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil ikke høres spydig ut, men det kan du finne ut om du leser et par poster her, heller søker Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil ikke høres spydig ut, men det kan du finne ut om du leser et par poster her, heller søker Har ikke sett noen tidligere poster som tar for seg både ytelse i forhold til X1900XTX og støynivå. Men tar gjerne i mot en link. Forøvrig er det vel fare for at jeg ender med et HD3870. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå