Millman Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har tenkt å kjøpe meg et Sapphire R9700 Pro og modde det til et FireGL X1 Har lest litt om dette men det er litt uklart for meg hvordan man gjør dette,og hvilke kort som støtter dette? http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1042578447 Er det noen som har testet dette/eventuelt vet om sider man kan lese mer om dette.. Vil ha et Fire GL X1 kort :oops: Håper noen kan svare meg på dette Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ja et slikt skulle jeg å likt a ha Lenke til kommentar
Millman Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 ingen som har peiling?? :-? Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du trenger følgende: RivaTuner FireGL driver fra ati -Installer RivaTuner. -Så avinstallerer du gamle skjermkort. -Installer nye skjermkort driveren, ikke bry deg om evt. feilmelding om feil hw. Når maskina starter igjen får du beskjed om at du mangler skjermkort. -Først må du kjøre FireGL patchen til RivaTuner. C:Program FilesRivaTunerPatchScriptsATISoftFireGL1024+ (hvis du la rivaTuner på "program files" da...) Dobbelklikk på SoftFireGL w2k.rts -I programmet som kommer opp må du finne en *.sys fil. Denne ligger i "drivers"-katalogen til den nye FireGL driveren du la inn. Trykk OK osv... Regner med at du ikke får noe feilmelding. Så skal du tilbake til wizarden for å installere driver til skjermkortet ditt. -Velg at du vil velge driver selv. -Velg "har diskett", og finn den nye driveren du la inn... Det skal være alt! Mvh Knut Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hva er det fire glx greia forno? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det lurer jeg åsså på. Tipper det har noe med OpenGL å gjøre siden det heter FireGL ? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 We took the BIOS for RADEON 9700 based graphics card from Hercules Er det som står i artikelen. Så det fungerer sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå