Bakke Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Del Toro har mange baller i luften på en gang. Til tross for en allerede stappfull timeplan ønsker han flere prosjekter. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Det kan jo gi den siste filmen den mørke følelsen den trenger Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, håper dette blir bedre. Synes ingen av HP-filmene har vært noe å juble for. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Håper den siste filmen blir virkelig bra slik som bøkene. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Einig, kan bli bra det her. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis de får inn en kickass regissør som Del Toro har bevist at han kan være med Pan, så kan Harry Potter sagaen nå nye høyder er jeg redd for Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp, dersom Del Toro får mulighet til å bli med på å jobbe med Harry Potter filmene er jeg sikker på at det kan bli meget spennende, dog kobles han til en rekke filmer om dagen så vi får vel vente å se hva som skjer. Men jeg er sikker på at det kan bli en forrykende film om får jobbe med den Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Den siste boka inneholder så mange detaljer at det blir en utfordring å få den på lerret. Håper Del Toro får jobben så filmserien kan få en god slutt. Lag gjerne en fem timers film for min del, men det går vel neppe filmselskapet med på. Hadde uansett vært moro, jeg tror den hadde solgt bra. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Da kan de i alle fall ta utnytte av nyvalgte Blu-Ray fra WB, bedre med 5 timers film eller forskjellige dialekter av Ungarsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg