firefireto Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei. Jeg har tenkt å handle meg 2 dreambox ' er ( en DM7020s og en DM500s ). Lurer derfor på noe anngående dette.. 1. har nå 2 smartkort 1 til viasat og 1 til canal digital, går det da at jeg setter begge 2 i 7020s og får se fra begge 2 korta på begge dreambox ' ene ? 2. er det veldig vansklig og sette opp de 2 dreambox'ene ? 3. hva slags tilkobling på PC-en må jeg ha for å sette de opp .. går det med USB? håper på raskt svar PS. visste ikke helt va forum jeg skulle legge det i .. jeg prøvde meg på dette . Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har tenkt å handle meg 2 dreambox ' er ( en DM7020s og en DM500s ). Lurer derfor på noe anngående dette.. 1. har nå 2 smartkort 1 til viasat og 1 til canal digital, går det da at jeg setter begge 2 i 7020s og får se fra begge 2 korta på begge dreambox ' ene ? 2. er det veldig vansklig og sette opp de 2 dreambox'ene ? 3. hva slags tilkobling på PC-en må jeg ha for å sette de opp .. går det med USB? håper på raskt svar PS. visste ikke helt va forum jeg skulle legge det i .. jeg prøvde meg på dette . Er overhode ikke noe ekspert på dette, men kan kanskje hjelpe litt. *Informasjon rundt kortdeling fjernet* Lykke til Endret 15. januar 2008 av KVTL Fjernet informasjon rundt kortdeling. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å dele kort til eige bruk er vel i grenseland, men slikt er ikkje lov å diskutere på forumet her. Stod eit innlegg on dette for berre ei veke sidan, så denne tråden vert sikkert stengt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Informasjon om hvordan man kan foreta kortdeling er ikke lov på dette forumet, og ei heller på det forumet som det ble linket til. Tråden stenges derfor. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg