Tor Haakon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da har jeg endelig kjøpt meg en GPS, og det ble Tomtom. Lurer da på om det er noen grense på hvor stort kort jeg kan sette i. Skal ha ett kort med høy lesehastighet. Noen tips? Støtter den SDHC kort? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Gratulerer med ny GPS Her får du svar på det du måtte lure på: http://tomtom.nystul.no/forum/portal.php Ser ut som om man kan bruke 8GB sdhc med nyeste software på GPS'en. Endret 14. januar 2008 av DaWiEn Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar, men du ble dessverre for sein Har bestilt 4 GB minnekort. Du har Tomtom, DaWiEn? Hvor stor lagrings-/lesehastighet har du på kortet? Meget godt fornøyd med GPSen til nå. Glad det ble Tomtom, å ikke Garmin. Bedre kart på denne enn hva Garmin 360 hadde. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ja har en GO720. Meget fornøyd så langt. Prøvde GO720 og en Nuvi 760 over en periode, men fant fort ut hva jeg ville ha av de to. Jeg har et 2GB Lexar 60x kort. Endret 15. januar 2008 av DaWiEn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå