Veg_Ard Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hei... når jeg skal logge meg på her ,, trykker jeg bare første bokstaven i NICKet mitt , så kommer det og passordet opp automatisk ,, går det ann å slette dette ? har slettet logg og alt på " alternativ fot internett " på "vertøy" men deter er fortsatt... trenger hjelp! Tusen Takk... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 under Temporary Internet Files så ligger det 3 knapper, prøvd alle? ps...bruk bedre emnefelt. Lenke til kommentar
Veg_Ard Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 har ikke prøvde de nei ! Takk for raske svar Lenke til kommentar
paradox Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Regner med du ikke har skrudd av autofullfør? Du trykker "Verktøy" i IE - "Alternativer for Internett" - Så trykker du på "Innhold" - "Autofullfør" - Der kan du tilbakestille alt av slike skjema, og velge hva som skal bli lagret i fremtiden.. :wink: Lenke til kommentar
jorank Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvis du går på alternativer for internet, så på emnefeltet innhold, ser du en knapp hvor det står autofullfør. trykker du på den, får du en ny meny hvor du kan slette passord og all logg i forbindelse med autofullfør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå