Gjest guestOSLO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har vært på én "date" med en jente nå. Vi er enige om å fortsette, men hvor lenge venter jeg med å kontakte? Må finne den "gyldne middelvei", kan ikke være desperat- litt hard to get, men kan ikke vente for lenge Lenke til kommentar
ubernoob1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 mitt råd: følg hjertet ditt! Det finnes ingen fasit på dette. Jenter er forskjellige. Lenke til kommentar
Gjest Guest_123_* Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 mitt råd: følg hjertet ditt! Det finnes ingen fasit på dette. Jenter er forskjellige. du er jo ubern00b så velger å ikke høre på deg:) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fasit: what ubernoob1 said Alle er forskjellige. Dersom dere hadde en kemi og ønsker å fortsette så ville eg tatt kontakt så snart det er naturlig. En liten melding dagen etterpå eller en telefon anser eg som naturlig. "Takk for i går - eg hadde det veldig hyggelig hva skal du på neste fredag?" osv... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 du er jo ubern00b så velger å ikke høre på deg:) Kødder du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå