mafortune Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er i bestittelse av den Dell 9400 som er hjemsøkt av all verdens styggedom og ønsker derfor å gjenopprette den til original tilstand. Imidertid fulgte det ikke med noen gjenoppretningscd, lurer derfor på om noen vet hvordan det gjøres.. Lenke til kommentar
ubernoob1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hva mener du med at det ikke virker med CD-en? Det er jo det den er til for. Sett i cd-en før du starter, trykk en eller annen tast for å velge hva du skal boote fra, og velg cdrom. Lenke til kommentar
mafortune Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Dell gir ikke ut slike cd'er.. Det er her snakk om den originale windows-versjonen, det skal visstnok ligge et program på laptopen som bringer den tilbake til opprinnelig tilstand. Imidlertid klarer jeg ikke å lokalisere dette, jeg vet ikke engang om det ligger i windows eller i boot-menyen.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ser på denne side om du kan finne noe hjelp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no lykke til Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dette gjøres via egen partisjon på disken. For å gjenopprette trykker du Fn-tasken og F11 (eller var det F12?) i det maskina starter og den blå Dell-logoen vises. Dakommer du inn i et menysystem det er enkelt å manøvrere seg gjennom. Lenke til kommentar
657 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dell gir ikke ut slike cd'er.. Det er her snakk om den originale windows-versjonen, det skal visstnok ligge et program på laptopen som bringer den tilbake til opprinnelig tilstand. Imidlertid klarer jeg ikke å lokalisere dette, jeg vet ikke engang om det ligger i windows eller i boot-menyen.. På min laptop er det ein D disk, innpå den skal det vere eit gjennopretingsprogram. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, jeg har Dell Inspiron 9300. Fulgte heller ikke med noen CD-er til meg. Løsningen er derimot en skjult partisjon som du aktiverer ved å trykke Ctrl+F11 som en galning (til meg i hvertfall) under bootskjermen. Da kommer du inn på et Dell-/Norton-system som tilbakestiller hele PC-en til deg slik den var første gang du slo den på. Ta backup av alt du trenger først, tilbakestillingen sletter ALT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå