Dødskalkunen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Heisann. I det siste har jeg lest på diverse Prison Break forum at sesong 3 kun vil bestå av 13 episoder. Leste i VG i går at streiken muligens gikk mot slutten, om den da gjør det, kan sesong 3 da bli på 22 episoder alikevell? Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er nå 5 episoder igjen i følge en del skjemaer. Og vi har kommet til episode 8. Så det er bare 5 episoder som er laget. Produksjonen har stoppet pga streik. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Idet produksjonen har fått tid til å starte opp igjen hvis streiken oppløses innen de neste ukene gir dette for kort tid til at de skal få lagd mye episoder. Ettersom Fox har offentligjort at de avslutter sesongen tidligere tror jeg de ikke kommer til å endre dette. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skuffende nyheter Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 13 episoder for en sesong høres veldig lite ut. Streiken har ødelagt for alle favorittseriene mine. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Blir sikkert en brå og elemdig slutt på serien Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så etter episode 13, så er det slutt på PB? Kilde? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har sett episode 13 nå, kan da ikke være slutt nå. Skal ikke avsløre noe, men den bygger på en ny sessong. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har sett episode 13 nå, kan da ikke være slutt nå.Skal ikke avsløre noe, men den bygger på en ny sessong. Liten hjerne? Når du sier at den bygger på en ny sesong da avslører du noe da vettu Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har sett episode 13 nå, kan da ikke være slutt nå.Skal ikke avsløre noe, men den bygger på en ny sessong. Liten hjerne? Når du sier at den bygger på en ny sesong da avslører du noe da vettu Liten "hjerne" Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har sett episode 13 nå, kan da ikke være slutt nå.Skal ikke avsløre noe, men den bygger på en ny sessong. Liten hjerne? Når du sier at den bygger på en ny sesong da avslører du noe da vettu Liten "hjerne" hæ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så etter episode 13, så er det slutt på PB? Kilde? Det er ikke bekreftet at det er siste episode av Prison Break, men det er siste episoden av sesong 3. TVGuide har sett på de dårlige seertalla til Prison Break og da satt det øverst på lista over serier som de antar ender opp med å bli øksa for godt. Ingenting er sikkert før Fox selv sier at serien er slutt, eventuelt forfatterne/produsentene. Monday, February 18PRISON BREAK (8:00-9:00 PM ET/PT) – “The Art of the Deal” In the Winter Finale of PRISON BREAK, Michael and Lincoln must hand Whistler over to Susan in order to save LJ and Sofia’s lives; Mahone seizes a golden opportunity; T-Bag shows Sona who’s boss; and a familiar face enters Sona as another leaves it in a body bag. Source: FOX Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Så etter episode 13, så er det slutt på PB? Kilde? Det er ikke bekreftet at det er siste episode av Prison Break, men det er siste episoden av sesong 3. TVGuide har sett på de dårlige seertalla til Prison Break og da satt det øverst på lista over serier som de antar ender opp med å bli øksa for godt. Ingenting er sikkert før Fox selv sier at serien er slutt, eventuelt forfatterne/produsentene. Monday, February 18PRISON BREAK (8:00-9:00 PM ET/PT) – “The Art of the Deal” In the Winter Finale of PRISON BREAK, Michael and Lincoln must hand Whistler over to Susan in order to save LJ and Sofia’s lives; Mahone seizes a golden opportunity; T-Bag shows Sona who’s boss; and a familiar face enters Sona as another leaves it in a body bag. Source: FOX link? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 http://www.fox.com/schedule/ Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har hørt rykter om at det kommer sesong 4 av Prison Break på høsten? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Har hørt rykter om at det kommer sesong 4 av Prison Break på høsten? Jepp, som jeg skrev her, sier Wentworth Miller (Michael Scofield) at nye episoder dukker opp i september. Håper dette stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå