Bob Sacamano Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Navn: Snekkern' Klær/Drakt: Bilbelte og snekkerhatt Superkraft: Udødelig og stor. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Potetmannen Brune shorts med poteter på Kan kaste opptil 5 poteter på en person Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 navn: mitt navn egenskaper: at jeg kan manipulere tiden, spole tilbake, fremover eller stoppe tiden helt. drakt: kule klær som jeg kan bøffe fra klesbutikker når jeg bruker egenskapen til å stoppe tiden. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Navn: Perpyro Drakt: Heldekkende sort lærdrakt. Egenskaper: Kunne fly samt være sterk. Superkraft: Et brennende blikk som setter fyr på ting bare ved å se på det. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Navn: tony jaa Klær: vanelige klær Evner: de tony jaa har Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Navn: Grøtmannen Klær/Drakt: Full Runite Armour med Abbysal whip Superkraft: Gi alle sammen grøt med pisket egg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dette er "dessverre" noe jeg faktisk har tenkt litt på.. Jeg har kommet frem til at å ha telepatiske evner (løfte ting ved bare å tenke på det) (...) Telepati er ikke å kunne løfte på ting ved bruk av tankekraft. Det du tenker på heter telekinese. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Navn; Hårmannen aka "The Hairy Dude" Drakt: Ingen, endel hår.. Evner; Få håret til å vokse akkurat slik jeg vil. Dermed blir også outfit`n en hårtanga, med ekstra mye rompehår for å dekke rassen, og tassen for den saks skyld.. Lenke til kommentar
acewolf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Navn: Melvin Themesong: Dattarada!! ("lys stemme") SuperKrefter: Fly (Kommer ann på hvor langt man klarer å kaste meg og røntgen syn. Drakt: Halloweendrakt kjøpt på ebay Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Navn: Autofelliato dude Klær: Ingen Superkraft: Stoppe tyver, ved å få dem til å spy, ved å tvinge dem på å se meg suge meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå