Gå til innhold

Viss du hadde vært en superhelt hvilke superkrfter hadde du hadd da? Og hvilket navn ville du hatt?

Anbefalte innlegg

Navn: Dørkarma mannen

Drakt: minimal tanga

superkraft: kan stirre veldig intenst i veggen som får alle til og bli sprø av og lure på hva jeg gjør

Tror det er med Dørkarma mannen som med Supermann, alle ser at det faktisk er supermann men spiller med at briller og dress er den perfekte kostymen for å skjule den virkelig identiteten. Men det finnes flere og de har et mer intens stirr som kan brukes på mer enn vegger.

I realiteten finnes det mange Dørkarma mann/kvinner der ute i Norges langstrakte land. Den største populasjonen er de som kler seg ut som gamle damer og for morro skyld tar bussen (selv om de ikke trenger det, de er jo superhelter). På bussen bruker de sine skumle krefter til å stirre så intenst på deg at du glemmer hvor du skulle av. En av deres mørke intensjoner. Dette gjør det vanskelig, når tiden kommer, å samle sammen en hær for å kjempe mot dem.

Andre finner man forkled som bilister som kjører gamle vrak (for å være i ett med omgivelsene). Disse kjennetegnes med at de stirre intenst på deg når dere møtes midt på en landevei, et stirr som sier "stoppa du så får du ondt i rompa" noe som selvfølgelig får en til å titte i speiele så mye at man nesten glemmer den 90 graders svingen som dukker opp mistenkelig etter et slikt møte. Disse stirrerne forsøkerer å tynne ut de normales hær, igjen for en mulig invasjon.

Det finnes og forskjellige grener for Dørkarma slaget. Enkelte har bare små, korte stirr som får deg til å lure "glemte jeg noe på genseren min" mens andre bruker stirring i tillegg til grimaser. Dørkarma grimasa som de heter finnes mest blant kvinner, disse bruker sine hemmelige krefter til å stirre på andre kvinner slik at de føler seg mer usikker på det de har på seg, som i realiteten fører til at daten aldri er klar når du skal hente henne. De mest intense av denne sjangeren klarer og å gjøre det slik at mannen får skylda for at man blir forsinket på kinoen.

Andre av sekten bruker sine stirrende egenskaper til å få deg til å glemme hva du gjorde eller kom for å hente. Disse kan man se på tett befolkete bensinstasjoner f.eks. Disse stirre så intens på deg at intensjonene dine om halv tank plutselig blir full tank. Tror de jobber i skjult for Statoil Hydro, sikkert for å finansiere sin voksende hær.

Så hva kan man gjøre med alle disse folkene? Vel, egentlig lite. Det finnes selvfølgelig imitatorer som ikke har kreftene, mot slike blir det en kamp om stirring og det er den beste som vinner. Mot ekte medlemmer av denne sekten fører en kamp mot slike stirrere til intens hodepine og/eller uforutsette ulykker (ettersom jeg mistenker at slike Dørkarma stirrere har øyner og sanser skarpere enn vi har). Det beste du kan gjøre er å stikke ut øynene men problemet er at det er ulovelig samt at du kan skade en sivil som ikke vet han stirrer. Beste er å notere ned hvem som stirrer mye. Når du ser en som har stirret mye på deg, gå bort og gi han/henne en ørefik. Blir de forbauset og klaser til deg er de mest sannsynelig ikke en eke Dørkarma. Om de derimot fortsetter å stirre er det mest sannsynelig en ekte Dørkarma. Ta så på deg svarte solbriller slik at de ikke får øyekontakt. Forvirr dem lett med å se løst på andre objekter. Er du heldig mister de fokusen i noen sekunder og da stikker du av. Fyller du bensin, drit i å betela. Dørkarma sekten sponser et vært pumpestikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er "dessverre" noe jeg faktisk har tenkt litt på..

Jeg har kommet frem til at å ha telepatiske evner (løfte ting ved bare å tenke på det) må være det kuleste. kontollering av elemetene(flammer spesielt) hadde vert konge. flyving scorer og så høyt..

når det kommer til navn har jeg ikke kommet så langt...eeemm.. "teletubby"(telepatiskeevner ;P)... e

"Elementalicus"/"Elementalus"(elmenatl powers) og..eeemm..."Bobby" slogan: "Bobby, the flying wonder!"

Mvh. 2ball(s)

Navn: Bob.

Drakt: Dress.

Superkraft: Reiser rundt for å ødelegge planeter.

la ikke merke til den posten før etter jeg postet min

Btw: kult å være "TangaTrond"(TT) da!? :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

:D

Men mer seriøst:

Navn: Turistmannen

Klær: Korte, utvaskede dongerishorts, hvit, svett t-skjorte, sandaler, solhatt, solbrent hud, som dekker en overvektig kropp.

Superkrefter: Evnen til å være så hensynsløs, irriterende, feit og dritings som mulig, mens jeg konstant brøler til barna mine. På tysk.

Lenke til kommentar

What a load of c*** :p Du vil bare inn i musen du, dine ekte superpowers ville vært: Smygende stikk, med din forvokste p***

JEg derimot...

navn: Løstøsen

drakt: bukse uten belte

powers: får det til å løsne der andre stivner

Endret av TGL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...