Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Navn: Lazyman Klær/Drakt: Helsetrøye og en utslitt jeans og en finlandshette for å ikke bli gjennkjent. Superkraft: Stinky burp(Sterke en den verste sove medisin eller stink bombe) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Navn: Latterkongen Klær/Drakt: Supermanndrakt med en stor L Superkraft: Kan gi alle latter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Navn: Batnobbit Klær/drakt: En batman drakt bare at det var en kaffi kopp på kappen. Superkraft: Alt vitende. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har ingen superhelt i meg, men føler denne er på sin plass Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Navn: Superslasken! Klær/drakt: slitte klær og en kappe av skittene håndklær Superkraft: Neh, jeg gidder ikke å gjøre noe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Navn: Markus Klær/Drakt: Samme som jeg ellers bruker. Superkraft: Kontrollere alt. Endret 13. januar 2008 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Milionæren drakt: smoking superkrefter: rik (samme som batman egentlig.) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmmmm... Navn: Water. Krefter: HaHa, Bli ett med vannet og skyte vann og all den dritten ! Special Attack: Flodbølge. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 navn: sangesland drakt: dongribukse og plain svart levis t-skjorte krefter: styre tid Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Mats Klær: det jeg finner i skapet / på gulvet Superkreft: Uber sterk hadde blitt en flott superhelt =) Lenke til kommentar
methano Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Percival McHazardous Drakt : 16-hundretalls balldrakt (for herrer) og sånn deilig parykk Kraft: Å kunne manipulere smågnagere og insekter; samt kunne påvise hekser! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Alexi Laiho Klær: bukse i camofarger og T-skjorte med noe provoserende for kristne på Superkrefter: Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Messi91 Klær: Joggebukse, joggegenser(?) og joggesko. Superkraft: Telekinesis Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Messi91Klær: Joggebukse, joggegenser(?) og joggesko. Superkraft: Telekinesis Jeg vil også ha filmtriks evnen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 'Jeg vil også ha filmtriks evnen. Hva snakker du om? filmtriks? de er jo ekte. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Name: Ripper drakt: svart og rød, men en skull logo i fronten Superkraft: supersyn, Rask som FAen. og fly Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Portaldewd Supertrang blå og oransje lateksdrakt. Evnen til å lage portals overalt. Endret 17. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Nerdy Superkrefter: Muligheten til å sitte fremfor data og spillkonsoll uten å bli trett. Drakt: Jokkebukse, T-skjorte, briler og ved ekstreme tilfeller sokker. Why, hey, jeg er jo faktisk en superhelt om det der blir en standard for superhelt. Woho. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Dørkarma mannen Drakt: minimal tanga superkraft: kan stirre veldig intenst i veggen som får alle til og bli sprø av og lure på hva jeg gjør Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Navn: Actorman Klær: Det jeg ble bedt om å ha på meg! Superkraft: Evnen til å kunne spille hvilkensomhelst rolle i en hvilkensomhelst film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå