Dragoncrest Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tenkte å kjøpe en HD DVD spiller fra USA ettersom de er latterlig billig nå. Men lurte på hva jeg må gjøre med tanke på strøm til den. Må jeg kjøpe en omformer, holder denne til jobben, eller må jeg spore opp noe kraftigere? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har nå kjøpt meg en spiller (Toshiba A30), og det ble rundt en 1000 lapp med frakt, noe som jeg synes er en meget god pris. Men er fortsatt usikker på dette med strøm, er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dingsen til Clas Ohlson kan levere 100W - hvor mye bruker A30'en? Det er det som er spørsmålet. En A20 bruker 36W og en A35 bruker 32W, ifølge brukermanualene jeg fant på internet ved å bruke noe som heter Google. Jeg har ikke funnet noen brukermanual for A30, men jeg tipper den ligger i samme område. (Du kan jo lete litt selv, for å være helt sikker. Det står langt bak i manualen, sammen med andre tekniske data.) Clas Ohlson's svarte dings burde kunne gjøre jobben. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Dingsen til Clas Ohlson kan levere 100W - hvor mye bruker A30'en?Det er det som er spørsmålet. En A20 bruker 36W og en A35 bruker 32W, ifølge brukermanualene jeg fant på internet ved å bruke noe som heter Google. Jeg har ikke funnet noen brukermanual for A30, men jeg tipper den ligger i samme område. (Du kan jo lete litt selv, for å være helt sikker. Det står langt bak i manualen, sammen med andre tekniske data.) Clas Ohlson's svarte dings burde kunne gjøre jobben. Takker for svaret, har rimelig god peiling på elektronikk/data selv, men når det kommer til strøm og slikt så er jeg helt grønn. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er du "grønn" så bruker du vel lite strøm selv - og det er jo bra, det. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Er du "grønn" så bruker du vel lite strøm selv - og det er jo bra, det. Hehe, sant nok. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den støtter jo med 95% sikkerhet både 110/220V, så da er det jo bare å bruke en norsk strømkabel om den ikke er fastmontert, eller i verste fall kjøpe et lite adapter til selve kontakten. Btw, hvor fikk du tak i den til 1000kr inkl. frakt? En slik eske er jo ganske stor og tung så etter mine beregninger blir frakten ganske dyr... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Den støtter jo med 95% sikkerhet både 110/220V, så da er det jo bare å bruke en norsk strømkabel om den ikke er fastmontert, eller i verste fall kjøpe et lite adapter til selve kontakten. Btw, hvor fikk du tak i den til 1000kr inkl. frakt? En slik eske er jo ganske stor og tung så etter mine beregninger blir frakten ganske dyr... Kjøpte på Ebay, innebærer vel alltid en liten risk, men synes det er verd det. Han jeg kjøpte av skulle "bare" ha 45$ i frakt, syntes selv det var ganske billig, men ville ikke klage på det. Betalte da altså totalt 195$ for spilleren (150$ for spilleren pluss 45$ i frakt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå