vdr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 probelmet er at en dag her skulle jeg slå på dataen åsså startet den i sikkerhetsmodus, har prøvd å starte den i alle alternativene men den bare restarter å kommer inn i sikkerhetsmodus igjen. Jeg har scannet dataen i sikkerhetsmodus så der står det at windows ikke vil starte fordi en fil som ligger på PC-en. Hva skal jeg gjøre får å få slettet filen når jeg ikke kommer inn på skrivebordet eller går det ann å komme inn på skrivebordet på noen måte?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det kan du gjøre med en såkalt live-CD, dvs du kjører operativsystem direkte fra CD. Ubuntu (Linux) kan være et godt valg. UBCD for Windows er et annet. Om det å slette en fil løser problemet ditt er jeg dog ikke sikker på. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk en PM, men foretrekker å bruke forumet. Hvis du ikke har CD drev som fungerer så blir det vanskelig å få til noe. Du kan sette disken i en annen PC. Men hvis det er en laptop med PATA disk så trengs et adapter. Lenke til kommentar
vdr Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk en PM, men foretrekker å bruke forumet.Hvis du ikke har CD drev som fungerer så blir det vanskelig å få til noe. Du kan sette disken i en annen PC. Men hvis det er en laptop med PATA disk så trengs et adapter. har en vanlig stasjonær pc. men har sånn cd som du sa. Kan jeg overfører filene fra cden inn på disketten ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan jeg overfører filene fra cden inn på disketten ? Forstår ikke spørsmålet. Fra det første innlegget ditt gikk det fram at du vil slette en fil på harddisken. Hvilke filer ønsker du nå å overføre, fra hvilken CD, til hvilken diskett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå