pat2004 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei! Har installert Vista Business på en laptop. Har også satt den til å vise klokke-, strøm-, trådløst nettverkstilkobling- og lyd-ikoner i systemstatus-feltet. Pluss noen andre ikoner. Likevel er det omtrent annenhver oppstart at ikonene ikke synes, bortsett fra klokken. Den vises hver gang. Når jeg går inn på egenskaper til dette feltet, er muligheten til å vise disse ikonene grået ut, unntatt klokka. Jeg restarter Vista, og da fungerer plutselig alt igjen! Jeg er administrator på maskinen, og jeg har ikke foretatt noen vesentlige endringer på den, bortsett fra å installere et lydkort. Likevel skjer dette omtrent annenhver gang. Hvorfor??? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Default virkemåte er at systray iconer som blir inaktive ikke vises. Du kan endre dette selv under autohide funksjonen (høyreklikk i systray) Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Default virkemåte er at systray iconer som blir inaktive ikke vises.Du kan endre dette selv under autohide funksjonen (høyreklikk i systray) Jo, men de er ikke inaktive. Disse ikonene brukes jo ganske ofte av meg. Og dessuten...annenhver gang??? Synes ikke dette stemmer. Du kan jo også sette ikonene til å vises hele tiden. Likevel forsvinner de annenhver gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå