wildkin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 fikk min falcon/benq arcade fra lefdal igår Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan vet jeg om min er BenQ og hvilken rolle spiller det? Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har også fått min 175w/falcon arcade fra lefdal:) Men hva er opplegget med 175 watt konsoler? Synes forresten at min bråker noe helt jævli. Endret 26. januar 2008 av Huffern Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Så alle som har kjøpt Arcade fra Lefdal sin nettside har fått Falcon (175w) og BenQ drev? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har også fått min 175w/falcon arcade fra lefdal:)Men hva er opplegget med 175 watt konsoler? Mindre varme og etter sigende meir stabili konsoll. Konsollen din støye nok akkurat som normalt tenker eg Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har også bestilt en 360 arcade fra Lefdal, håper på BenQ og falcon.....lyst til å flashe en ekstra konsoll ? Har i grunnen ikke så lyst nei, er så kjipt om noe går skeis... Men det er for øvrig ikke noe problem. Uansett, jeg fikk nettopp flashet min Arcade med iXtreme 1.4.1 nå, og det fungerer fint. DVD-romen er myyyye roligere på 8x når man spiller originale spill. Falcon er den nye versjonen med krympet CPU- og GPU-kjerne fra 90 nm til 65 nm. Det senker strømforbruket og varmeutviklingen drastisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Åssen er loadinga på spill når drevet kjører 8X i forhold til de oprinnelige 12x? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Åssen er loadinga på spill når drevet kjører 8X i forhold til de oprinnelige 12x? Ikke særlig merkbart lenger loading, synes jeg. Litt tregere loading mot mye mer stillegående xbox. Lett valg for meg i hvert fall Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Var innom en Expert og der kostet arcade søren meg 2390. Altså 500kr dyrere i butikk! Rimelig drøyt synes jeg. Alle var 175w i butikken men litt skummelt å bestille blindt fra nett siden det kan være gamle maskiner de har på lager. Når jeg kjøpte min over nett, skrev jeg i kommentarfeltet at kjøpet var betinget av at maskinen som ble levert hadde Falcon brikkesett.. Fikk bekreftelse i etterkant at den de sendte hadde Falcon, og det stemte. Jeg kjøpte fra XD. (Nå kjøpte jeg Elite, og der har vel alle Falcon(så sant jeg ikke tar feil), men samme prinsipp gjelder uansett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå