bragea Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kort og greit hva bør jeg velge hvis jeg bruker PC-en til: se og laste ned film, musikk, redigere litt hjemmevideo, bilderedigering og slike ting. Jeg spiller ikke, men kanskje en dag får jeg lyst til det og. Ønsker å koble PC-en til min hd klare tv når jeg ser film. Hdmi utgang er et pluss, men det sies at DVI er like bra.. Surfer en del på nettet og det blir en del nedlasting. Har rask adsl, 20 mbit, så PC-en bør følge opp, og være rask å kunne gjøre to oppgaver samtidig og smidig. Vil ikke ha større skjerm enn 15,4". Har vurdert acer aspire 5720ZG og HP pavillion 6653. Acer 5720 Hp 6653 Noen med dårlige/gode erfaringer med bærbare i denne prisklassen? Endret 13. januar 2008 av bragea Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 linker hadde vært fint.. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 IKKE kjøp HP'en med AMD prosessor! AMD lager elendige notebook prosessorer! Lenke til kommentar
langrennaren Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva er det som er grunnen til at du sier at man ikke skal kjøpe den prosessoren? Lenke til kommentar
bragea Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) IKKE kjøp HP'en med AMD prosessor!AMD lager elendige notebook prosessorer! Jeg har også hørt at man bør velge Intels prosessor, så Acer'en leder nå foreløpig. Ingen andre der ute som har noen andre alternativer jeg bør sjekke ut da? Bør jeg kanskje gå 1000 kr opp å velge denne: Acer 5920 Endret 14. januar 2008 av bragea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå