seilfly Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg ser det er flere tråder som omhandler spørsmål etter gratis treningsprogram. Jeg kom over en side på Forsvarets internettsider som inneholder et treningsprogram: http://www.mil.no/felles/fms/utdanning/sta...masjon/trening/ Nederst på siden er det et treningsprogram og en video som demonstrerer øvelsene. Selv om dette er treningsprogram beregnet på opptak til utdanning i Forsvaret så behøver ikke dette bety at programmet fører til en superduper form. Kravene til dette er ikke så høye som man tror. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gratis treningsprogram, huh? Vi svømmer jo i gratis treningsprogram! Visste ikke at det var noe etterspørsel etter dette. Lenke til kommentar
seilfly Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Har aldri giddet å sett på subforumet her egentlig. Tok en titt og så flere topics som spurte etter dette, så jeg slengte ut en link. Om du ikke trenger'n, trykk tilbakeknappen i webleser'n din! Endret 15. januar 2008 av seilfly Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Serveren kan ikke finne siden du søker (HTTP 404) Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Treningsprogram for fallskjermjeger Lenke til kommentar
seilfly Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Serveren kan ikke finne siden du søker (HTTP 404) Endringer i websidestrukturen på mil.no er ikke et ukjent "problem" Det ligger vel på mil.no et sted om man leter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå