PreN Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) God dagen (Mulig dette er feil forum, men var ikke helt sikker på hvilket, så får beklage om jeg har tatt feil) Har et merkelig problem her, skjønner ikke hvordan det har seg. Er rimelig sikker på at jeg ikke har virus. Alt jeg laster ned av filer blir corrupted, når jeg prøver å installere programmer jeg laster ned, kommer det flere errorer, samme med .rar filer. Alt jeg laster ned blir "the file is corrupted", Noen som har anelse om hva som kan være feil? Laster jed ned med mozilla firefox, så kan jeg late ned 50 MB på et sekund, altså noe må være feil. Laster jeg ned via IE tar det normal tid, men får samme error. Endret 13. januar 2008 av PreN Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror du bør kjøre en test på ram i maskinen din. http://hcidesign.com/memtest/ Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du har ikke tilfeldigvis ett Asus HK? jeg hadde det samme problemet på mitt, der var det Nvidia Lan porten som gjorde dette, pga noen Nvidia Firewall problemer. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 jo, jeg har Asus A8N32-SLI Deluxe, nForce4 SLI X16, Takker, det fungerte når jeg skrudde av ActiveArmor Firewall. Må jeg bare leve uten den firewallen eller kan jeg gjøre noe? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du har vel kanskje firewall på routern din? Så burde ordne seg det Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jo, jeg har Asus A8N32-SLI Deluxe, nForce4 SLI X16, Takker, det fungerte når jeg skrudde av ActiveArmor Firewall. Må jeg bare leve uten den firewallen eller kan jeg gjøre noe? Jepp er nok i ruter også ja, men det er jo i Xp eller Vista også. Vet ikke om det er noe fix på Active Armor, jeg hadde samme problem på mitt Asus A8n-Sli HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå