Sushi1337 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hei! Jeg fikk 8800GT kortet til jul, men nå trenger jeg ny strømforsyning. Kan jeg kjøpe hvilken som helst? Er det noen spesiel som passer i maskinen min? Hadde vært hyggelig med litt hjelp Endret 13. januar 2008 av Sushi1337 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) 8800GT må tilkobles med strøm fra PSU. Dette kan enten gjøres ved å kjøpe en PSU med PCIe-kontakt(er), eller bruke en Molex-til-PCIe-kabel. Emnetittelen din er forresten elendig, så den bør du forandre. Edit: Litt kjapp i vendingen. Hvordan kan vi vite hvilken PSU som passer i din data når vi ikke får noen som helst informasjon om maskinvaren? Endret 13. januar 2008 av WonderStivi Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan kjøpe kva slags strømforsyning du vil, men du bør passe på at det er med alt av kabler du treng. Kjøp så du får nok Watt. Anbefalar MIST og Corsair! Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Har du forslag til bytte av emnetittel? Jeg har en Del pc 5150. Hjelper det noe? Passer alle strømforsyninger i min PC? Hva trenger du og vite om informasjon? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm, ein Dell ja. Da veit eg ikkje. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kommer nå stort sett overgang fra molex til pcie med skjermkortene. Sjekka hele boksen? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En bedre beskrivende emnetittel kunne f.eks. vært "Trenger jeg ny strømforsyning til min Dell 5150?" Ikke godt å si hva som er kompatibelt med en stasjonær Dell. Har vært svært lite borti dem. Men en skulle jo tro at det var ATX (som er den vanligste standarden), men med Dell så vet man aldri... Lenke til kommentar
Anv Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sjekk disse linkene (du finner sikker noe selv ved å google litt) eks "dell 5150 PSU" link til Forum link til pcpowercooling Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Takk skal du ha, byttet nå. Jeg vet at jeg trenger ny strømforsyning til PCen min, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne det ut? Kanskje jeg må ringe til Dell? Takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå