andm Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er det noen som har en side/har en link til en side med mange gratis MIDI-ringetoner til mobiltelefoner? (Ikke SP-MIDI) Det må være en side man kan få de lastet ned på pc-en. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 skal du ha vanlig midi og kan redigere sjøl: www.mididb.com Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 men fra denne siden er det sinnsykt mange som har maks med toner liksom. 16 stykker å sånn. du burde ha no siemens greier for å virkelig glede deg over en så flott side. prøv å searche på filer og velg den øverste til høyre av alle de forskjellige søkemotorene der er det alltid nokså bra resultater Lenke til kommentar
codec Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Sjekk ut www.home.no/codec Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Det vil være filer som må ga an å spille på nokia 3510i. Jeg har et spørsmål om dette 4-toners opplegget. Mener dere at man kan maks ha 4 INSTRUMENTER som spiller (samtidig med flere toner) eller at polyfonien tilsammen blir maks 4 toner? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 vet ikke jeg lsatet ned en diddy kong racing sang den hadde jeg bevisst med 5 spor og bass/drum og den fungerte... tror kansje 4 samtidig er maks ja... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har lagt ut en del her (uten navn desverre): http://www.unlock.no/software/midi/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå