SPiLL Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har skaffet meg en Xbox 360 og vurderer å skaffe PGR4. Hvordan er det i forhold til PGR3? Har spilt masse PGR3 og synes det er veldig bra. Har testet PGR4 demoen, og det virket mye av det samme. Det er ikke noe negativt det, da jeg likte PGR3 så bra. Vet det er motorsykkel i spillet, men er det noe annet nytt? Blir det for likt PGR3? Hvordan er banene? Endret 13. januar 2008 av VistaGames Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er også vær denne gangen. Snø, regn osv. Tror det var 4-5 nye byer, Quebec er vel den beste. Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Spillet koster forøvrig bare 199kr hos Elkjøp. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå har jeg prøvd alle bilspillene som er kommet til x360, og dette er uten tvil det som falt best i smak hos meg! Grafikken er helt nydelig, og samme er kjørefølelsen selv om det ikke er en simulator! mere arcade! Motorsykklene er ett friskt pust, men er helt klart kulest å kjøre bil! Der er mange nye baner + at der er korte, mellom korte, lange og veldig lange versjoner av de. Jeg ville helt klart gått til innkjøp av dette spillet. Multiplayer biten er også veldig bra. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har PGR4 og det er et sinnsykt bra spill! grafikken er nydelig! + nydelige biler ;P heheh Motorsykkel kjøringa er kanskje det beste av alt! kjempe bra kjøre egenskaper. Du BØR kjøpe deg dette spillet!! Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er ikke noe og vurdere engang: løp og kjøp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Spillet koster forøvrig bare 199kr hos Elkjøp.Vet du om dette også gjelder i butikk, eller kun ved salg via Elkjøp.no? Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Takk for svar. Da blir det nok et kjøp. Noen som vet om Elkjøp selger det i butikken for 199? Endret 13. januar 2008 av VistaGames Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Motorsyklene er et kapittel for seg selv noe så tragisk som dem har jeg sjelden sett, bare du driter inn i veggen så faller du av, greit at det skal være realistisk men det blir i meste laget. + God fantasi på måten et billøp fungerer. Bra at du kan velge vanskelighetsgrad uten at det påvirker summen "kudos" (penger i spillet) du får. - kun det jeg nevnte øverst Lenke til kommentar
AndArne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvordan er multiplayer modusen i dette spillet....kjører flere mot hverandre med mulighet for pressing/krasjing eller er det som i DIRT der man kun ser tiden til motstanderene... Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar. Da blir det nok et kjøp.Noen som vet om Elkjøp selger det i butikken for 199? Tror ikke det. Var der på lørdag og det kostet 499 i butikken. Tydelig 360 gjør det dårlig her forøvrig, 360 spillene hadde fått mye mindre hylle plass enn før. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Best av alt er vel at det er turneringer hver dag Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvordan er multiplayer modusen i dette spillet....kjører flere mot hverandre med mulighet for pressing/krasjing eller er det som i DIRT der man kun ser tiden til motstanderene... Ja. Ikke som Dirt. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg må si meg litt uenig i de fleste innleggene her. PGR4 er et bra spill, MEN: du har sett det før. Har du spilt PGR3 får du ingen store overraskelser i PGR4 annet enn det som er nevnt med motorsykler etc. For min egen del har jeg spilt mye bilspill, og gleder meg i flere uker før det lanseres et nytt, men med PGR4 ble jeg i grunn litt skuffet. Kule biler, men det er vel det. Hvis du ikke har spilt Forza Motorsport 2, vil jeg anbefale det i stedet. Mye mer utfordrende og realistisk - og det er ikke slutt på et par dager! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tja syns PGR4 leverer mangfoldige timer i single player championship åleine eg da, greit å ha noe semi-arcade å kose seg med ved siden av blodallvorlige Forza 2 også To kanon bra spill begge to syns eg. Lenke til kommentar
AndArne Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar. Da blir det nok et kjøp.Noen som vet om Elkjøp selger det i butikken for 199? Tror ikke det. Var der på lørdag og det kostet 499 i butikken. Tydelig 360 gjør det dårlig her forøvrig, 360 spillene hadde fått mye mindre hylle plass enn før. Var innom Elkjøp på Skøyen i går ettermiddag. Spillet gikk inn til 199 på kassen, selv om det sto til 499 på hylla. Tror Elkjøp pleier å skrive Internettpris på nettet dersom de ikke matcher denne prisen i butikkene sine..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå