InitialC Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Eg har lyst på disse Converse All Star Leather Hi skoene. Har helst lyst å kjøpe de i butikk i bergen, men nettbutikk (norsk) fungerer også. Fant noen bilder av de som eg ligger ved. Viss det er noen som har forslag til noen lignende sko, som er svart og skinn så bare kom med bilder Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Likte ikke helt disse skoene. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Hva i all verden har det å si at du ikke likte skoene? Trådstarter liker dem og spør hvor han kan få kjøpt de. Sjekk www.soleservice.no Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Hva i all verden har det å si at du ikke likte skoene? Trådstarter liker dem og spør hvor han kan få kjøpt de. Sjekk www.soleservice.no Tusen takk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 50% på de i Oslo rett ved glassmagasinet tror jeg det var. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Har du sjekket Stress, Tennis, DNA og Sports Galleriet? Kule sko forresten. Endret 15. januar 2008 av kaka Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Selges også på www.smartguy.dk, hvis det er intrisangt Selges også på www.smartguy.dk, hvis det er intrisangt Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Har du sjekket Stress, Tennis, DNA og Sports Galleriet? Kule sko forresten. Ja eg sjekket de butikkene i Bergen, men de hadde den ikke i sort og skinn. Men eg har kjøpt de nå, så takk anyway Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Hvorfra? Jeg kom i ettertid til å tenke på at den på sole service er av kanvas. Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Eg kjøpte de fra http://www.sneakersnstuff.com . Brukte kelkoo.no for å finne dem.. Nå gjelder det bare å vente i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå