avtrekkeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Skaff deg Chess abbonement i stedet... Hvorfor? = Vel, Chess bruker Telenor sitt nett - så dekningen er den samme... + 9 kroner i måneden for Chess Connect + 0 (null) kroner i fakturagebyr (som tilsier at det faktisk BARE KOSTER 9 kroner i måneden, og ikke masse mer pga diverse gebyrer som kommer i tillegg som hos andre selskaper *host Sense* + 69 øre per SMS melding. + 1,65kr per minutt uansett hvem og hvor og når du ringer + fri portering - behold ditt gamle nummer... - vet ikke... noen grunn til IKKE å bytte? Jeg bytta i oktober - storfornøyd. Edit: Fiksa feilprising - fra 1,63kr/min til 1,65kr/min :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ja, helt enig... Liten rettelse: prisen for å ringe er 1.65 kr... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kanskje jeg skulle gjøre det ja. Har Telenor Privat, har hatt det i mange år, men har aldri giddet å bytte... Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Problemet jeg har opplevd var at da Chess tok over min fasttelefon, så kunne ikke folk ringe til meg, men jeg kunne ringe ut. Det er komplett (nesten) umulig å nå dem på kundeservice. Da jeg kom frem til en kundebehandler som var veldig hyggelig og beklaget osv... ble jeg lovet at han skulle sjekke saken, og ringe meg tilbake neste dag... Vel... nå har det gått over 10 dager, og jeg har flyttet fast-telefonen min tilbake til Telenor. Men jeg vil helst ikke være kunde der heller da.... men jeg ser ikke at jeg har noe særlig valg... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Her er det ikke snakk om fast telefon da... Og dessuten ble Chess i august i fjor kjøpt opp av Vollvik-gruppen eller noe i den duren. Men jeg vet ærlig talt ikke hvordan kundeservicen er, for jeg har ikke hatt behov for å klage... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 skal bytte til Chess fortest mulig... må bare få mobilen min først... FU TELENOR! Lenke til kommentar
ander Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Problemet jeg har opplevd var at da Chess tok over min fasttelefon, så kunne ikke folk ringe til meg, men jeg kunne ringe ut. Det er komplett (nesten) umulig å nå dem på kundeservice. Da jeg kom frem til en kundebehandler som var veldig hyggelig og beklaget osv... ble jeg lovet at han skulle sjekke saken, og ringe meg tilbake neste dag... Vel... nå har det gått over 10 dager, og jeg har flyttet fast-telefonen min tilbake til Telenor. Men jeg vil helst ikke være kunde der heller da.... men jeg ser ikke at jeg har noe særlig valg... Har sjekket alle registre som finnes og snakket med Chess Communication. De har aldri hatt noe fasttelefoni. Jeg kom forresten gjennom med en gang, på første forsøk. Glimrende kundeservice. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Kanskje jeg skulle gjøre det ja. Har Telenor Privat, har hatt det i mange år, men har aldri giddet å bytte... Samme her, men no er det nok. Skifta i dag over til Chess Connect. Begeret blei fullt med telenor sin innsats i teletopia-saka. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Den fasttelefonisaken er jo bare tull - siden Chess kun tilbyr mobilabonnement. Jeg har gått veien fra Telenor RingKontant via Telenor Privat, så til Chess Connect, til at jeg nå er Chess King kunde. Chess viser at det faktisk går an å gjøre det bedre enn Telenor og NetCom! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ja har sjøl chess,konge bra,billig og,men jeg bestilte for en måned siden chess connect,fikk sjokk for noen dager siden de nekene sentde meg regning der stod det at jeg hadde bestilt chess business jeg sjekka ordre bekeftelse på mailen for å sjekke om jeg hadde bestilt feil neida, så ringte jeg dem kom ganske fort fram,og de sa de skulle ordne,bra service! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jeg bytta til chess nå. men får jeg sånn logo på displayet mitt igjen da eller????? jeg har akurat blitt kvitt telenor-logoet. er ellers alt greit og hva skal jeg gjøre når jeg putter i det chess-kortet... må jeg sette opp wap og mms igjen? :oops: Lenke til kommentar
ander Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jeg bytta til chess nå. men får jeg sånn logo på displayet mitt igjen da eller????? jeg har akurat blitt kvitt telenor-logoet. er ellers alt greit og hva skal jeg gjøre når jeg putter i det chess-kortet... må jeg sette opp wap og mms igjen? :oops: Jeg trengte ikke det ihvertfall... hadde til og med Netcom før... men wappen virker... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Chess er meget bra, har brukte dem i en del måneder nå og har kun positive erfaringer. anbefalles på det varmeste Lenke til kommentar
ander Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det kan ikke sier noe negativt om Chess - Kundeservice hjelper deg fra A til Å om du har et problem, og prisene er helt sinnsyke. De setter ned prisen på GPRS også nå forresten: Chess setter ned pris på GPRS! Chess setter ned sine priser på GPRS på abonnementstypene Business og King med virkning fra 1. april 2003. Chess setter ned sine priser på GPRS til 0,60 pr kilobyte inntil 1 Mb, og 0,16 pr kilobyte over 1 Mb for Business og King . For andre abonnement gjelder 1,00 pr kilobyte inntil 1 Mb, og 0,20 pr kilobyte over 1 Mb. Prisene vil være gjeldende fra 01.04.2003 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Fra 1. mars betaler du 10 øre pr kbyte opp til 1 MB i måneden, deretter 2 øre pr kbyte. Lenke til kommentar
ander Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er en begynnelse ihvertfall... Jeg bruker ikke GPRS, så for meg er det samma F***... Lenke til kommentar
Budull Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jobber du i chess eller no? eller er du bare VELDIG fornøyd? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Nå har jeg NetCom youngtalk m/12 mnd bindingstid... Ble frastjålet mobilen etter 3måneder.. så nå sitter jeg med en 7110 og hello! ringkontant (helt nytt). Jeg kunne ikke kansellere abonnemanget, så det betaler jeg fortsatt på. Spurte etter nytt simkort, men fikk beskjed om å kjøpe det hos nærmeste NetCom forhandler, for 200 kr! For en elendig service. Så nå skal jeg bare kjøpe meg en S55 og et nytt simkort, så skal jeg ALDRI ha NetCom igjen. Lenke til kommentar
ander Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg hadde en regning på 5000kr. med Telenor Privat før, den er mer enn halvert nå hos Chess. Det er vel en god nok grunn til å snakke positivt vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå