Gå til innhold

visuell hjelp for å se når systemet har fryst?

Anbefalte innlegg

Hey,

Jeg trenger å finne noe som jeg kan bruke for å lage noe bevegende grafikk på skjermen mens jeg primer for å finne stabile verdier på systemet. Det er alt for tungvidt å måtte gå bort til maskinen og sjekke om musen fremdeles reagerer hvert femte minutt, så et aldri så lite "visual aid" hadde vært flott til å enkelt kunne se status på maskinen med et raskt blikk bort fra godstolen forran TVen :)

Noe sånt MÅ nesten eksistere... jeg kan umulig vært den første nerden som har trengt et slikt verktøy for overklokking, men det har vist seg skikkelig vanskelig å finne fordi jeg har ingen aning på hva jeg evt. skal google etter. Det finnes tross alt ikke noe særskillt navn på en slik type app. så langt jeg vet.

Er det noen som vet om en app som passer? Enten en hacket sammen spesiellt for formålet, eller evt. noe som har vært designet for noe helt annet, men som kan utføre samme oppgave.

Alle forslag mottas med takk :)

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

genialt enkelt! Det er selvfølgleig løsningen :) Jeg har litt peil på bildebehandling selv, så kan jeg mekker meg min egen custom gif av passende dimensjoner.

Takker så mye. Av og til er løsningen så enkel at man ikke ser skogen for trær ;)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...