radivx Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei! Jeg har bestemt meg for å lage en side dedikert til 3510i en min... Der vil jeg være ekkel med buisniess folk og legge ut ting for gratis nedlasting med WAP. MEn jeg er avhenging av å starte et sted. Kan folk komme med bidraG? send mail på [email protected] Gi meg nicket ditt (som skal stå i "takk til"), filen, info hva som er i filen og hvilken telefon den er testet med, da vil jeg putte det opp på min side som igjen skal være tilgjengelig for wap. Ved å gjøre dette deler du gratis ting med meg og andre heldige som fortjener litt gratis i verden Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 det er bra gjør som meg bare mye bedre da selvfølgelig og kanskje du blir bedre enn eurobate og sånne kjipe sider! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 det er bra gjør som meg bare mye bedre da selvfølgelig og kanskje du blir bedre enn eurobate og sånne kjipe sider! hva i helvete er eurobate? Jeg ville lage en gratis side... ikke noe commersielt... Men hvor legger du sangene jeg skulle få`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå